تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اسلامی: سازمان انرژی اتمی پرچمدار توسعه فعالیت‌های دانش بنیان خواهد بود

محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دیدار نوروزی با مدیران و همکاران صنعت هسته‌ای اعلام کرد که سازمان انرژی اتمی پرچمدار توسعه فعالیت‌های دانش بنیان خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۶۳۹۱
۱۳:۰۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

اسلامی: سازمان انرژی اتمی پرچمدار توسعه فعالیت‌های دانش بنیان خواهد بود

دیدارنیوز: دیدار نوروزی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با مدیران و همکاران صنعت هسته‌ای همزمان با آغازین روز‌های ماه مبارک رمضان در مسجد سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

محمد اسلامی در ابتدای این دیدار گفت: امیدوارم از برکات و فرصت‌های ماه مبارک رمضان حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم، چراکه ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فرصتی است که خداوند برای بندگانش فراهم کرده تا تقرب پیدا کنند و حساب‌ها صاف شود تا انشاالله آنچه در اعمالمان باقی می‌ماند، عمل صالح باشد و روزی ما همان زندگی جاودانه‌ای باشد که خداوند متعال آن را برای بندگان خود تقدیر کرده است.

محمد اسلامی با بیان این مطلب در دیدار نوروزی با کارکنان این سازمان در سال ۱۴۰۱ خطاب به همکاران خود گفت: خدا قوت به همکاران عزیز می‌گویم و از زحمات شما در سالی که گذشت تشکر می‌کنم و امیدواریم که انرژی مضاعفی را در تعطیلات و این ایام بدست آورده و برای یک سال پر تلاش و موثر؛ مهیا باشید.

وی تاکید کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۱ را به نقطه عطف از تلاش و کوشش بی وقفه در سازمان تبدیل کنیم و به لطف الهی در ماه‌های گذشته تلاش کردیم که دغدغه‌های مهمی که وجود داشت و همچنین کاستی‌هایی که داشتیم را بررسی و احصاء کنیم و برای برون رفت از آنها؛ نقشه راه و برنامه‌ریزی داشته باشیم به نحوی که همکاران سازمانی ما در همه اقشار و در تمام بخش‌ها بدانند در چه نقطه‌ای قرار داریم و قرار است به چه نقطه‌ای برسیم؛ چه اهدافی دنبال می‌شود و سهم هر فرد و هر بخش را بتوانیم مشخص و معرفی کنیم.

رونمایی از سند جامع توسعه سازمان در ۲۰ فروردین

اسلامی اضافه کرد: به لطف الهی در این مدت، کاستی‌هایی که وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت به طوری که آقای دکتر رئیسی در ایام انتخابات، کارگروه‌هایی را تشکیل داده بودند و افراد و اشخاص گوناگون در قالب چند کمیته، نسبت به بررسی‌های همه جانبه سازمان اقدام کردند و وضعیت موجود را به تصویر کشیده بودند و موارد مختلفی توسط آن‌ها احصاء شده بود و همچنین مسائل ضروری که باید مورد توجه قرار می‌گرفت را تعیین و پیشنهاداتی به ایشان تقدیم شده بود.

وی تصریح کرد: ما نیز تلاش کردیم با تشکیل کارگروه‌هایی متشکل از همه افراد مرتبط و دارای انگیزه، سند جامع توسعه سازمان را تهیه نماییم. این سند روند تصویب قانونی را طی کرده و خوشبختانه در نخستین روز‌های کاری سال ۱۴۰۱ دارای یک سند جامع برای این سازمان هستیم و انشاالله در روز ۲۰ فروردین ماه و از سوی رئیس جمهور رونمایی خواهد شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی