تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

امام جمعه موقت اصفهان: عربستان باید در جهان بایکوت شود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: جهان باید عربستان سعودی را در تمام ابعاد بایکوت کند چرا که بدون شک قتل خاشقجی طراحی مقامات سعودی بوده است.

کد خبر: ۱۲۶۳۷
۱۰:۱۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدتقی رهبر در خصوص قتل "جمال خاشقجی" در کنسولگری عربستان در استانبول و تبعات آن برای آل سعود، اظهار کرد: این حادثه آن‌گونه که از شواهد بر می‌آید ناشی از توطئه آل سعود و همراهی آمریکا و اسرائیل با آنان است. این اعمال از آل سعود و پسر بچه‌ای که دارد خود را برای پادشاهی آماده می‌کند بعید نیست. بازتاب جهانی این جنایت به حدی است که مفری برای آل سعود نگذاشته است.

وی افزود: افکار عمومی جهان انزجار خود را از این جنایت ابراز داشته‌اند و خواهان برکناری "محمد بن سلمان" از ولیعهدی عربستان شده‌اند. مرتکبان جنایت بازتاب جنایت خود را همیشه می‌بینند و چون مظلومانه این روزنامه‌نگار را به قتل رساندند بدون شک خون مظلوم دامان آل سعود را می‌گیرد.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که قتل جمال خاشقجی برای آل سعود و ولیعهد آن یک شکست بزرگ است، گفت: در این بین آنچه که بیش از همه مایه نفرت و انزجار است حمایت آمریکا از آل سعود است. آمریکایی‌ها نمی‌خواهند دلارهای نفتی‌شان به هدر برود و بازار سلاح خود را از دست بدهند. آنان منافع خود را می‌بینند، اما مجامع حقوق بشری باید واکنش مناسب نشان دهند.

رهبر تصریح کرد: حقوق بشر برای آمریکا و متحدانش مفهومی ندارد و آنان همه‌چیز را با پول و دلار معاوضه می‌کنند. رسانه‌های جهان از این حادثه باید بهره‌برداری کنند. ترکیه هم تحرکات نسبتاً خوبی در کشف این جنایت داشته است. آل سعود باید بمباران تبلیغاتی شود و این تبلیغات مسلماً در تضعیف و حتی سقوط آل سعود تأثیر زیادی دارد.

وی با بیان اینکه آل سعود نمی‌تواند از این جنایت خود را مبرا کند، خاطرنشان کرد: بدون شک قتل این روزنامه‌نگار طراحی مقامات سعودی بوده است و اینکه بیان می‌کنند اطلاعی نداشته‌ایم دروغ محض است. در روز حادثه یک تیم 15 نفری و امنیتی از عربستان وارد استانبول می‌شوند و بعد از انجام جنایت پیکر خاشقجی را قطعه قطعه می‌کنند و با کیف به بیرون از کنسولگری انتقال می‌دهند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: جهان باید عربستان سعودی را در تمام ابعاد بایکوت کند. نباید اروپا و آمریکا منافع خود را در نظر بگیرند و بر این جنایت سرپوش بگذارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی