تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

جوادی‌حصار: حضرتی را از تصمیم استعفا منصرف می‌کنیم

محمدصادق جوادی‌حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی، درباره آخرین وضعیت این حزب و استعفای الیاس حضرتی از سمت دبیرکلی حزب گفت: تصمیم جمعی آن است که آقای حضرتی را از تصمیم استعفا منصرف کنیم.

کد خبر: ۱۲۶۳۲۵
۰۸:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

جوادی‌حصار: حضرتی را از تصمیم استعفا منصرف می‌کنیم

دیدارنیوز: سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به آنکه هنوز جلسات رسمی حزب آغاز نشده، اما در جلسات غیر‌رسمی تصمیم جمعی آن است که آقای حضرتی را از تصمیم استعفا منصرف کنیم.

محمدصادق جوادی‌حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی، درباره آخرین خبر‌ها از فعالیت این حزب و آخرین خبر‌ها از استعفای الیاس حضرتی از سمت دبیرکلی حزب گفت: تحولات جدیدی رخ نداده است. درباره استعفای آقای حضرتی هم با توجه به اینکه جلسات رسمی حزب تشکیل نشده، در جلسات غیررسمی نظر جمعی حزب این است که ایشان را از تصمیم خود منصرف کنیم.

وی درباره اینکه جلسات رسمی حزب چه زمانی شروع خواهد شد، گفت: با توجه به آنکه در ماه رمضان قرار داریم، آغاز جلسات رسمی به بعد از این ماه موکول شده است.

جوادی حصار درباره خروجی جلسات سیاسی حزب اعتماد ملی هم گفت: حزب جلسه‌ای درباره حضور زنان در ورزشگاه و برخورد آنان در بازی ایران با لبنان برگزار و بیانیه‌ای صادر و موضع خود را اعلام کرد.

این فعال سیاسی همچنین درباره اینکه آیا بررسی اساسنامه حزب اعتماد ملی به سرانجام رسیده یا خیر گفت: پیشنهاد اصلاح اساسنامه مطرح شده، اما زمانی اجرایی خواهد شد که در کنگره به تصویب برسد. کنگره حزب هم قرار است نیمه اول سال جاری برگزار شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی