تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

لاوروف: کمپین مخدوش کردن وجهه روسیه، مشابه کلاه سفیدها در سوریه است

در حالی که مقامات اوکراینی و غربی از جنایت جنگی ارتش روسیه در «بوچا» خبر می‌دهند، مقامات سیاسی مسکو با رد این موضوع آن را تلاشی برای مخدوش کردن چهره روسیه اعلام کرده‌اند. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفته کمپین مخدوش کردن وجهه روسیه، مشابه کلاه سفیدها در سوریه است.

کد خبر: ۱۲۶۳۲۱
۰۸:۲۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

لاوروف: کمپین مخدوش کردن وجهه روسیه، مشابه کلاه سفیدها در سوریه است

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که کمپین آغاز شده علیه کشورش جهت خدشه دار کردن وجهه روسیه در بوچا مشابه کمپین‌های "کلاه سفیدها" در سوریه است.

به نقل از آرتی، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست با هیات وزرای عربی گفت: ما در مورد وضعیت فعلی و تحولات سال‌های اخیر برای تبدیل اوکراین به یک رژیم ضد روسیه بحث کردیم.

وی با اشاره به اظهارات غربی‌ها درباره رخداد‌های بوچا، گفت: کمپین آغاز شده علیه روسیه جهت خدشه دار کردن وجهه آن در بوچا مشابه کمپین‌های "کلاه سفیدها" در سوریه است.

وزیر امور خارجه روسیه افزود: ما می‌دانیم که چه کسی به اوکراین توصیه می‌کند خشونت را در میدان جنگ گسترش و ادامه دهد و امیدواریم که هیئت اوکراینی در مذاکرات به منافع کشور و مردمش پایبند باشد نه منافع سایر کشورها.

مقامات و رسانه‌های اوکراینی پیش از این ویدئویی را منتشر کرده بودند که ظاهراً در شهر بوچا در منطقه کی‌یف فیلمبرداری شده و اجساد کشته شدگانی را نشان می‌دهد که در جاده‌ها روی زمین افتاده‌اند.

در این راستا برخی کاربران اعتبار این فیلم‌ها را زیر سوال بردند و خاطرنشان کردند که در نزدیکی اجساد روی زمین خونی وجود ندارد و دهان برخی از کشته شدگان با پارچه سفیدی بسته شده بود و ممکن است این افراد توسط نیرو‌های امنیتی اوکراین یا دفاع ملی کشته شده باشند.

کاربران همچنین می‌گویند که "مرده‌ها" دست‌های خود را حرکت می‌دادند و در یک تصویر در آینه دید عقب خودرو، به نظر می‌رسد که یکی از "مرده‌ها" به محض عبور خودرو، موقعیت خود را تغییر می‌دهد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تمامی عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده از سوی اوکراین برای اینکه پرسنل نظامی روسیه را به انجام "جنایت" در شهر بوچا متهم کنند، یک اقدام تحریک‌آمیز دیگر است.

این وزارتخانه تاکید کرد که تمام یگان‌های روسی در ۳۰ مارس به طور کامل بوچا را ترک کردند و خروجی‌های شهر در جهت شمالی بسته نشد، این در حالی است که نیرو‌های اوکراینی شبانه روزی مناطق جنوبی از جمله مناطق مسکونی را بمباران کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی