تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
شکوری راد خبر داد

مرعشی نایب رئیس اول و راکعی نایب رئیس دوم جبهه اصلاحات باقی ماندند

علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات گفت که در انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات، حسین مرعشی به عنوان نایب رئیس اول و فاطمه راکعی به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

کد خبر: ۱۲۶۳۱۱
۰۷:۲۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

مرعشی نایب رئیس اول و راکعی نایب رئیس دوم جبهه اصلاحات باقی ماندند

دیدارنیوز: سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: در انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات، حسین مرعشی به عنوان نایب رئیس اول و فاطمه راکعی به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات، درباره انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات گفت: در جلسه شب گذشته مجمع عمومى جبههٔ اصلاحات ایران، انتخابات تکمیلى هیأت رئیسه جبهه اصلاحات مجددا برگزار شد و با رأى اعضاء، آقاى سیدحسین مرعشى و خانم فاطمه راکعى به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم، آقاى محمدعلى باقرى به عنوان دبیر و آقاى على شکورى‌راد به عنوان سخنگو براى یک دورهٔ یک‌ساله انتخاب شدند. در جلسه پیشین مجمع عمومی انتخابات با همین نتیجه برگزار شده بود، اما به دلیل یک ایراد شکلى مقرر شد که تکرار شود تا شائبه‌ای در آن باقی نماند.

وی همچنین افزود: بهزاد نبوی در جلسهٔ پیشین به عنوان رئیس جبههٔ اصلاحات ایران برگزیده شده بود. پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسهٔ کمیته‌های پنج‌گانهٔ جبههٔ اصلاحات ایران (که در حال انجام است) و اضافه شدن رؤسای کارگروه‌ها، ترکیب هیأت رئیسه جدید برای یک سال پیش رو تکمیل خواهد شد.

جبههٔ اصلاحات با رویکرد هم‌اندیشی در مورد مسائل سیاسی روز جلسات خود را به‌طور منظم برگزار کرده و اخیرا نقش پررنگ‌تری را در هم‌گرایی سیاسی احزاب اصلاح‌طلب دنبال کرده‌است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی