تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آئین تودیع و معارفه مدیراموربرق منطقه ۵ اهوازبرگزار شد

مدیرعامل برق اهواز در آئین تودیع و معارفه مدیرامور برق منطقه۵ گفت: اقدامات پیشگیرانه برای عبور موفق از پیک برق تابستان آتی انجام شده است اما تحقق این امر نیازمند مشارکت همگانی مردم است.

کد خبر: ۱۲۶۳۰۵
۱۹:۰۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

آئین تودیع و معارفه مدیراموربرق منطقه ۵ اهوازبرگزار شد

 دیدارنیوز |  به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق منطقه۵ گفت: با توجه به شرایط آب و هوائی خاص اهواز و شروع پیش از موعد فصل گرما و ضرورت تامین برق مطمئن و پایدار به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان نیاز مند کار و تلاش مضاعف همکاران و مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی است.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: پاسخگوئی و ارائه خدمات مطلوب برقرسانی در کلانشهر اهواز  در کشور مثال زدنی است و این موفقیت مرهون برنامه ریزی، انجام اقدامات پیشگیرانه و کوشش همکاران تلاشگر این شرکت در تمام سطوح است.

 شیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای عبور موفق از پیک تابستان۱۴۰۱ گفت: تغییرات اقلیمی طی دهه های اخیر آثار زیانبار زیست محیطی بدنبال داشته که اثر آن در کاهش نزولات جوی مشهود است و با توجه به اهمیت تولید نیروگاههای برقابی در مواقع پیک ضرورت دارد همکاران ستادی و مناطق با برقراری ارتباط سازنده با شهروندان و صنایع برنامه های مدیریت مصرف خود را پیش ببرند تا خدمات مطلوب برق در اختیار همه مردم قرار گیرد.

وی با تقدیر از زحمات ابراهیم عبدالهی مدیرسابق اموربرق منطقه۵ گفت: فعالیت در شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کارکنان این مجموعه متخصصین ماهری پرورش داده که ضرورت دارد نسل جدید مدیران این شرکت همزمان با مطالعه تازه های علم و فناوری، از تجربیات مدیران سابق نیز بهره مند شوند.

لازم به ذکر است محمدرضا پورجاهد مدیرجدید امور برق منطقه ۵ شرکت توزیع نیروی برق اهواز معاون بهره برداری امور برق منطقه ۵، معاون بهره برداری امور برق منطقه ۲ و معاون بهره برداری امور برق منطقه ۴ را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی