تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توسعه شبکه تلفن ثابت در اندیمشک

توسعه شبکه تلفن ثابت با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی جدید کافوهای نوری در مرکز تلفن ثابت انقلاب شهرستان اندیمشک انجام شد.

کد خبر: ۱۲۶۳۰۴
۱۹:۰۱ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

توسعه شبکه تلفن ثابت در اندیمشک

دیدارنیوز| مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه ارتباطات و بهره مندی شهروندان از خدمات نوین شبکه ارتباطی تلفن ثابت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان، طرح برگردان کافو‌های مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه قرار گرفت.

 

رحیم فلاح زاده افزود: در این رابطه با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت شبکه و همکاری کارکنان در مخابرات اندیمشک به منظور ارائه خدمات نوین و مطلوب به مشترکان تلفن ثابت و ارتقای کیفیت ارتباطات این شهرستان، ۳ دستگاه کافوی نوری G pon در مرکز تلفن ثابت انقلاب نصب و راه اندازی شد و نصب یک دستگاه کافوی نوری دیگر نیز در دست اقدام است.

وی می‌گوید: کافو‌های شماره ۲ و ۴ پیشرفته نوری جدید در کوی ولایت و کافو‌های شماره ۸ و ۹ نوری مربوط به کوی رسالت اندیمشک که زیر پوشش کافو‌های قدیمی مسی بودند، جایگزین و نصب و راه اندازی شد.

به گفته فلاح زاده؛ با نصب و راه اندازی و برگردان ۴ دستگاه کافوی نوری جدید، و همچنین با نصب کامل و اتمام این عملیات و جایگزینی کافو‌های نوری به جای مسی، واگذاری تلفن و دیتای ثابت در این مناطق که فاقد امکانات فنی شبکه است، امکانپذیر می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی کافو‌های نوری جدید، مشترکان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت این تکنولوژی جدید، از پهنای باند بیشتر و با کیفیت بهتر نسبت به کافو‌های مسی خدمات نوین ارتباطی دریافت کنند.


شهرستان اندیمشک و توابع آن بیش از ۵۸ هزار تلفن ثابت منصوبه دارد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی