تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ ادای احترام به شهدای سانحه هوایی در کازان تاتارستان +عکس
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ ادای احترام به شهدای سانحه هوایی در کازان تاتارستان +عکس

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

کلید ساختمان آموزش پرورش خوزستان در دست زاکانی شهردار تهران

پس از گذشت ۷ ماه ازشروع به کار دولت سیزدهم انتخاب مدیرکل جدید آموزش پرورش خوزستان به مدیر ساختمان شهرداری تهران و برخی پدرخوانده ها در استان واگذار شده است.

کد خبر: ۱۲۶۲۶۵
۱۳:۴۴ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

 به گزارش دیدار نیوز- خوزستان : آقای وزیر دست مریزادبه اقتدار شما که سرنوشت ۶۸ هزار فرهنگی زحمتکش و دلسوز وبیش از یک میلیون دانش آموز خوزستانی را به دست شهردار تهران سپرده اید.

مگر شما با شرح وظایف خود درانتخاب مدیران کل آگاه نیستید، اگر تحت فشار هستید در رسانه ها اعلام کنید چه کسانی به شما برای انتخاب گزینه خود فشار می‌آورند، فرهنگیان به وعده های دولت سیزدهم امید دارند، این امید را به یاس تبدیل نکنید.

آقای زاکانی اگر دنبال مهره چینی روسای ستادی خود در استان‌ها هست آموزش پرورش را در مسائل انتخاباتی وارد نکند،

مگر ایشان فرمایش گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب درخصوص ورود مسائل سیاسی به آموزش پرورش را نشنیده اند که رهبر انقلاب درجمع فرهنگیان سراسر کشور فرمودند مسائل سیاسی برای آموزش پرورش یک سم مهلک است واز این آفت باید توسط نهادهای نظارتی جلوگیری شود.

درعید نوروز سفر آقای زاکانی به خوزستان را رسانه دنبال می‌کردند و سفرهای قبلی ایشان، سوالی که برای همگان مشخص شد این است که شهر تهران مشکلاتش حل شد؟ که ایشان سفرهای خود را در هر شرایطی برای انتصاب روسای ستادی خود به استان‌ها آغاز کرده است؟

خوشبختانه در این میان استاندار فهیم، انقلابی استان نشان داد آموزش پرورش خط قرمز ایشان است و در مقابل فشارها ایستادگی کرده است.

دیدار نیوز گذری به وضعیت فعلی آموزش پرورش خوزستان کرده و با قاطعیت باید پذیرفت که آموزش و پرورش با مدیریت ضعیف کورش مودت دربرخی شاخص ها در کشور رتبه ۳۰ را کسب کرده است.

در چنین شرایطی همه دلسوزان آموزش و پرورش انتظار دارند گزینه ای با تجربه و آشنا به قوانین آ.پ انتخاب شود که حداقل وضعیت فعلی آموزش پرورش خوزستان را نجات دهد و شعار دولت انقلابی سیزدهم هم د رجامعه تحقق پیدا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی