تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی برگزار شد

مدیرعامل برق اهواز در آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی گفت: تامین برق مطمئن و پایدار به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان به عنوان وظیفه ذاتی ما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شرایط آب و هوائی استمرار دارد.

کد خبر: ۱۲۶۲۳۹
۱۲:۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی برگزار شد

دیدارنیوز| به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی گفت: تامین برق مطمئن و پایدار به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان به عنوان وظیفه ذاتی ما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شرایط آب  و هوائی استمرار دارد و نسل جدید مدیران برق اهواز در کنار دانش و تجربه باید مردم داری را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: با تلاش کارکنان و مدیران برق شهرستان باوی امروز نه تنها تامین برق دغدغه مردم نیست بلکه وقفه اندک در استمرار جریان برق نیز قابل پذیرش نیست و اینها همه مرهون زحمات و مدیریت همکاران خوبم در این شهرستان است.

مدیرعامل اهواز با تقدیر از زحمات محمدرضا علیپور مدیراسبق اموربرق باوی خدمات وی را ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد:آقای علیپور در تمام دوران کاری خود و بخصوص در مدت زمان مدیریت در منطقه سه و شهرستان باوی موفق عمل کرده اند و از آقای حیدری مدیر جدید این شهرستان نیز انتظار داریم این مسیر را با حدت بیشتری ادامه داده و لحظه ای از اهداف متعالی شرکت که پاسخگوئی و تامین رفاه و آسایش شهروندان است غفلت نورزند.

شیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برنامه ریزی به منظور عبور از پیک ۱۴۰۱گفت: همکاران ما در حوزه مشترکین، مهندسی و بهره برداری علاوه بر تسریع در واگذاری انشعاب باید با آمادگی کامل در مسیر تامین برق مطمئن و پایدار بکوشند و در این راه به مدیریت مصرف و رویت پذیری و کنترل بار توجه جدی نشان دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی