تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی برگزار شد

مدیرعامل برق اهواز در آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی گفت: تامین برق مطمئن و پایدار به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان به عنوان وظیفه ذاتی ما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شرایط آب و هوائی استمرار دارد.

کد خبر: ۱۲۶۲۳۹
۱۲:۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی برگزار شد

دیدارنیوز| به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی گفت: تامین برق مطمئن و پایدار به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان به عنوان وظیفه ذاتی ما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شرایط آب  و هوائی استمرار دارد و نسل جدید مدیران برق اهواز در کنار دانش و تجربه باید مردم داری را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: با تلاش کارکنان و مدیران برق شهرستان باوی امروز نه تنها تامین برق دغدغه مردم نیست بلکه وقفه اندک در استمرار جریان برق نیز قابل پذیرش نیست و اینها همه مرهون زحمات و مدیریت همکاران خوبم در این شهرستان است.

مدیرعامل اهواز با تقدیر از زحمات محمدرضا علیپور مدیراسبق اموربرق باوی خدمات وی را ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد:آقای علیپور در تمام دوران کاری خود و بخصوص در مدت زمان مدیریت در منطقه سه و شهرستان باوی موفق عمل کرده اند و از آقای حیدری مدیر جدید این شهرستان نیز انتظار داریم این مسیر را با حدت بیشتری ادامه داده و لحظه ای از اهداف متعالی شرکت که پاسخگوئی و تامین رفاه و آسایش شهروندان است غفلت نورزند.

شیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برنامه ریزی به منظور عبور از پیک ۱۴۰۱گفت: همکاران ما در حوزه مشترکین، مهندسی و بهره برداری علاوه بر تسریع در واگذاری انشعاب باید با آمادگی کامل در مسیر تامین برق مطمئن و پایدار بکوشند و در این راه به مدیریت مصرف و رویت پذیری و کنترل بار توجه جدی نشان دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی