تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

مهلت مجدد FATF به ایران

کارگروه ویژه اقدام مالی با تمدید ۴ ماهه مهلت ایران برای تکمیل تعهداتش موافقت کرد.

کد خبر: ۱۲۶۰۶
۱۶:۳۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - این کارگروه در پایان نشست ماه اکتبر خود اعلام کرد ایران تا مه فوریه مهلت خواهد داشت تا اصلاحات را تکمیل و نظام مالی خود را با استانداردهای جهانی هماهنگ کند.

در بیانیه FATF آمده است: کارگروه ویژه اقدام مالی در نشست این هفته خود تصمیم گرفت تا به تداوم تعلیق اقدامات متقابل رای دهد با این حال کارگروه از این که بخش عمده برنامه اقدام ایران ناتمام باقی مانده است دلسرد است و از ایران انتظار دارد تا مسیر اصلاحی را هر چه سریعتر تکمیل کند.

در همین رابطه پایگاه اطلاع‌رسانی دولت (پاد) اعلام کرده که تلاشهای آمریکا در اجلاس FATF برای وضع مجدد اقدامات مقابله ای علیه ایران ناکام ماند. بر اساس اخبار واصله از اجلاس اخیر گروه ویژه اقدام مالی FATF در پاریس، هیات آمریکا براساس دستورالعمل کاخ سفید بشدت تلاش می نماید که اقدامات مقابله ای را که از تیرماه ۱۳۹۵ و در حین اجرای برنامه اقدام این نهاد از سوی کشورمان، تعلیق شده بود را مجددا برقرار سازد.

این تلاشها با نگاه بیطرفانه و فنی اکثریت قاطع اعضای این گروه تاکنون ناکام مانده است و احتمال برقراری اقدامات مقابله ای پایین است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی