تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هاشمی‌جواهری: از افرادی که وارد ورزشگاه مشهد نشدند عذرخواهی می‌کنم؛ برد تیم‌ملی خدشه‌دار شد

علی‌اکبر هاشمی‌جواهری، سرپرست مدیرکلی ورزش و جوانان خراسان رضوی بابت اتفاقات عجیب در ورزشگاه دیدار تیم ملی ایران و لبنان که باعث عدم ورود بانوان باوجود خریداری بلیت شده بود، عذرخواهی کرد و مسئولیت را متوجه فدراسیون فوتبال دانست.

کد خبر: ۱۲۵۸۸۶
۱۳:۰۴ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱

هاشمی‌جواهری: از افرادی که وارد ورزشگاه مشهد نشدند عذرخواهی می‌کنم؛ برد تیم‌ملی خدشه‌دار شد

دیدارنیوز: سرپرست مدیرکلی ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اتفاقاتی به صورت ناخواسته درباره نحوه بلیط فروشی توسط فدارسیون فوتبال اتفاق افتاد که متاسفانه به این پیروزی شیرین خدشه وارد کرد و ما نقشی در این مسئله نداشتیم.

علی‌اکبر هاشمی‌جواهری، اظهارداشت: باتوجه به اینکه دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، مسابقه‌ای بین‌المللی بود، طبیعتاً تمامی امورات و جزییات اجرایی آن از سوی فدارسیون فوتبال ابلاغ شده بود و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نقش حمایتی و پشتیبانی از این رویداد را برعهده داشت.

وی افزود: فدارسیون فوتبال به عنوان مجری برگزاری این مسابقه کار‌های خود را از طریق هیات فوتبال خراسان رضوی انجام داده‌است؛ ما به عنوان متولی ورزش در استان، نقش نظارتی و حمایتی از این مسابقه را داشتیم و سعی کردیم این مسئولیت را به نحو شایسته‌ای به انجام برسانیم.

هاشمی‌جواهری ضمن عذرخواهی از افرادی که با وجود خریداری بلیط نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی به صورت ناخواسته درخصوص نحوه بلیط فروشی توسط فدارسیون فوتبال اتفاق افتاد که متاسفانه به این پیروزی شیرین خدشه وارد کرد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نقشی در این مسئله نداشت.

سرپرست مدیرکلی ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: ما از هیات فوتبال استان پیگیر حقوق این افراد هستیم و طی نامه‌ای که به این هیات ارسال کردیم، بایستی در زمان مقرر، افرادی که با وجود خریداری بلیط نتوانستند وارد ورزشگاه شوند را شناسایی کنند و وجه واریزی‌شان را به آن‌ها بپردازند؛ این حداقل کاری است که فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال خراسان رضوی می‌توانند در قبال این افراد انجام دهند.

وی گفت: نکته‌ی دیگر درخصوص بلیط فروشی، این بود که چه تعداد بلیط چاپ شده است؟ آیا به تعدادی که ستاد مبارزه با کرونا مجوز داده بود بلیط چاپ شد یا بیشتر از آن. ما شاهد حضور بیش از ۲۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه امام رضا (ع) بودیم در حالی که ستاد مبارزه با ویروس کرونا، مجوز استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را صادر کرده بود.

هاشمی‌جواهری با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بلیط ها، جعلی و مربوط به یک چاپخانه خاص است، گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، مشخص شد تعداد زیادی از بلیط‌های مسابقه ایران و لبنان در یک چاپخانه، جعل شده است که این چاپخانه و مسببین این اتفاق شناسایی شده‌اند و برخورد‌های لازم با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی