تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

وزیر خارجه اوکراین: وضعیت انسانی ماریوپول «وحشتناک» است

تجاوز نظامی روسیه به اوکراین هر روز ابعاد وحشتناک‌تری به خود می‌گیرد و شهرها زیر بمباران ارتش روسیه در حال نابودی هستند. وزیر خارجه اوکراین در همین زمینه، وضعیت انسانی در شهر ماریوپول را «وحشتناک» خواند.

کد خبر: ۱۲۵۷۳۱
۱۳:۴۴ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱

وزیر خارجه اوکراین: وضعیت انسانی ماریوپول «وحشتناک» است

دیدارنیوز: وزیر خارجه اوکراین روز دوشنبه با انتشار توییتی وضعیت انسانی در شهر ماریوپول را «وحشتناک» خواند و گفت که مردم «برای زنده ماندن می‌جنگند.»

پیش از این ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین نیز گفته بود که روسیه «در حال خاکستر کردن» شهر است.

به گفته وی ماریوپول در محاصره کامل روسیه است و تمام مبادی ورودی و خروجی شهر تحت کنترل نیرو‌های روس قرار دارد. رئیس جمهوری اوکراین همچنین ادعا کرد که روسیه «کاروان‌های حامل کمک‌های انسان‌دوستانه را بمباران می‌کند و راننده‌های آن‌ها را می‌کشد.»

پیش از این امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه گفته بود که روز دوشنبه یا سه‌شنبه با ولادیمیر پوتین درباره تخلیه شهر گفتگو خواهد کرد. وی گفته بود که فرانسه در عملیاتی مشترک با یونان و ترکیه، این شهر را تخلیه خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی