تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

زلنسکی: نیرو‌های روسی بیش از ۲ هزار کودک را از ماریوپول دزدیده‌اند

رئیس جمهوری اوکراین مدعی شد نیرو‌های روسی بیش از ۲ هزار کودک را به عنوان بخشی از فرآیندی که کی‌یف آن‌را «اخراج غیرنظامیان» نامیده از شهر ماریوپول خارج کرده‌اند.

کد خبر: ۱۲۵۶۸۲
۰۸:۱۰ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱

زلنسکی: نیرو‌های روسی بیش از ۲ هزار کودک را از ماریوپول دزدیده‌اند

دیدارنیوز: زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که نیرو‌های روسی بیش از ۲ هزار کودک را از ماریوپول دزدیده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

رئیس جمهوری اوکراین آنچه در شهر ماریوپول می‌گذرد را یک فاجعه انسانی نامید و مدعی شد نیرو‌های روسی بیش از ۲ هزار کودک را به عنوان بخشی از فرآیندی که کی‌یف آن‌را «اخراج غیرنظامیان» نامیده از این شهر خارج کرده‌اند.

زلنسکی در گفتگو با روزنامه‌نگاران مستقل روسی همچنین تاکید کرد که این شهر توسط ارتش روسیه مسدود شده و همه ورودی‌ها و خروجی‌های شهر بسته است.

او در ادامه با اشاره به اینکه آنچه در ماریوپول می‌گذرد یک فاجعه انسانی است افزود: «انتقال آب، غذا و دارو به این شهر غیرممکن است و ارتش روسیه کاروان‌های بشردوستانه را گلوله‌باران می‌کنند و رانندگان کشته می‌شوند.»

رئیس جمهوری اوکراین همچنین مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که به دست او رسیده بیش از ۲ هزار کودک از سوی نیرو‌های روسی دزدیده شده و از شهر بیرون برده شده‌اند. او همچنین ادامه داده که این کودکان به زور از خانواده‌هایشان جدا شده و به محلی نامعلوم منتقل شده‌اند.

او همچین در ادامه در شرح اوضاع ماروپول گفت: «برای اینکه بفهمید در این شهر چه خبر است باید بدانید که اجساد در خیابان‌ها و پیاده‌رو‌های شهر افتاده‌اند و هیچ‌کس هم آن‌ها را جمع نمی‌کند. این اجساد در کنار شهروندان اوکراینی و سربازان روسی در سطح شهر دیده می‌شوند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی