تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

قدردانی «اتحادیه علمای شام» از خانواده شهدای حرم

News Image Lead

اعضای اتحادیه علمای بلاد شام عصر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی مشهد از خانواده‌های شهدای مدافع حرم قدردانی و سلام دولت و مردم سوریه را به آن‌ها ابلاغ کردند.

کد خبر: ۱۲۵۵۰
۱۰:۴۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ عضو اتحادیه علمای بلاد شام و مشاور وزیر اوقاف سوریه در این نشست گفت: از کشور سوریه و اتحادیه علمای بلاد شام آمده ایم تا از نزدیک با اوضاع و احوال برادران اهل سنت در ایران آشنا شویم و از نظام جمهوری اسلامی بابت این فرصت قدردانی می کنیم زیرا مسوولان ایران تقاضای ما را برای این دیدار با صمیمیت قبول کردند. 


دکتر شیخ «رفعت علی دیب» افزود: در مشهد امام رضا علیه السلام به هیچ وجه احساس غریبی نکردم و همه مردم این شهر با گشاده رویی و مهربانی با ما برخورد کردند 


وی ادامه داد: تبلیغات منفی زیادی علیه جمهوری اسلامی در کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس وجود دارد و در واقع هدف دیگر از این سفر دیدار با علما و طلاب علوم اسلامی فرقه های اهل سنت بود تا ببینیم این عزیزان در کنار برادران شیعه چگونه زندگی می کنند. 


مشاور وزیر اوقاف سوریه گفت: همه اعضای این هیات دیدند که حتی طلاب شیعه و سنی از منابع و کتابخانه های مشترک برای بحث های دینی بهره می برند و در مسیر توسعه مبانی اسلام آزادانه تحقیق و تلمذ می کنند. 


وی افزود: اکنون اغلب شهرهای گردشگری سوریه به جز شهرهایی که به دست داعش تخریب شده اند آماده پذیرایی و اقامت مردم مشهد و مردم ایران هستند. 


دکتر شیخ رفعت علی دیب گفت: با تلاش مداوم و زحمات مستشاران ایرانی و دیگر دوستان سوریه، حرم حضرت زینب (س) و مناطق پیرامون آن از بالاترین تدابیر امنیتی و استانداردها برخوردار است و اکنون بسیاری از زائران از جمله عراقی ها حرم را زیارت می کنند. 

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی