تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اقدامات پلیس برای سفرهای نوروزی

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از تلاش برای پیشگیری از تصادفات، طرح آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس و بانوان فرهنگیان ترافیک به عنوان اقدامات پلیس برای سفر‌های نوروزی یاد کرد.

کد خبر: ۱۲۵۳۶۵
۱۴:۴۱ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱

اقدامات پلیس برای سفرهای نوروزی

دیدارنیوز: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور اقدامات پلیس برای سفر‌های نوروزی را تشریح کرد.

سرهنگ عین‌الله جهانی در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: به منظور تلاش برای پیشگیری از تصادفات در کنار اقدامات اجرایی، عملیاتی و میدانی، پیامکی را به همه رانندگان ارسال و اعلام کردیم که اگر در طرح نوروزی (از ۲۶ اسفند تا ۱۶ فروردین) هنگام تردد از محور‌ها هیچ تخلف و تصادفی نداشته باشند، از طریق سیستمی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم و برای این افراد سواری (سه دستگاه تارا، سه دستگاه شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی) به عنوان جایزه در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه سردار هادیانفر با وزیر آموزش و پرورش جلسه‌ای داشتند، گفت: طرح آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس را اجرایی کردیم که ۱۰ میلیون همیار پلیس اکنون در داخل خودرو‌ها آماده هستند. کار پژوهشی انجام دادیم و مشخص شد این افراد ۱۸ درصد بر کاهش تخلفات موثر هستند.

جهانی خاطرنشان کرد: بانوان فرهنگیان ترافیک که زنان شاغل در سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی هستند حدود ۸۵ هزار نفر هستند. به آنان پیام دادیم و اعلام کردیم در کنار خانواده و داخل خودروها، ضمن اینکه خودشان مقررات را رعایت می‌کنند، نظارت لازم را هم داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی