تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر بهداشت: مشهد با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است

به گفته بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهر مشهد با کمبود تخت بیمارستانی رو به رو و نیازمند نگاه ویژه در این حوزه است.

کد خبر: ۱۲۵۳۴۸
۱۲:۴۵ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱

وزیر بهداشت: مشهد با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است

دیدارنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به جمعیت مشهد و حضور سالانه میلیون‌ها زائر بارگاه منور رضوی، این شهر با کمبود تخت بیمارستانی رو به رو و نیازمند نگاه ویژه در این حوزه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بهرام عین اللهی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان قائم و اورژانس عدالتیان مشهد افزود: قرار است به زودی رییس جمهور به استان خراسان رضوی سفر کند و بر این اساس پیش از سفر ایشان، طی نشستی با استاندار خراسان رضوی و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طرح‌های مورد نیاز برای توسعه خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدوین شده است تا در شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور و در سفر ایشان به مشهد برگزار می‌شود ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: در قالب سفر رییس جمهور به مشهد، اعتبارات و طرح‌های عمرانی بسیار خوبی پیش بینی شده است و تلاش می‌شود بخشی از این طرح‌ها امسال و سال آینده به بهره برداری برسد یا این که با پیشرفت بالای ۸۰ درصد اجرایی شود.

وزیر بهداشت ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، این دانشگاه در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران است و تمامی تمهیدات لازم در حوزه‌های بهداشت و درمان پیش بینی شده است.

عین اللهی با بیان این که اورژانس پیش بیمارستانی در جاده‌های درون و برون شهری استان خراسان رضوی نیز در آمادگی کامل است افزود: راه اندازی داروخانه در اورژانس عدالتیان به منظور افزایش سرعت خدمات رسانی و سهولت دسترسی بیماران به دارو از ابتکارات و اقدامات بسیار مطلوب دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که از مسوولان این دانشگاه قدردانی می‌شود.

وی در خصوص روند اجرای تعرفه‌های پرستاری نیز اظهار کرد: تعرفه‌های پرستاری در شورای عالی بیمه مصوب و بعد از تایید در سازمان برنامه و بودجه به هیات دولت برای تصویب ارسال می‌شود تا با تامین اعتبار اجرایی شود.

او به حذف ارز ترجیحی از دارو اشاره و اضافه کرد: بخشی از دارو‌ها که به آن ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی تعلق می‌گرفت از طریق مرز‌ها قاچاق می‌شد که خوشبختانه با حذف ارز ترجیحی از روی دارو، قاچاق دارو روند کاهشی یافته است، اما سازمان‌های بیمه گر موظف هستند که هزینه دارو را پرداخت کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این بازدید ضمن تبریک سال جدید به مدافعان سلامت و اهدای شاخه‌های گل به آن‌ها میزان آمادگی این مراکز را در خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی مورد ارزیابی قرار داد.

عین اللهی همچنین با حضور بر بالین بیماران بستری در این مراکز درمانی، در جریان روند خدمات رسانی به آن‌ها قرار گرفت.

برچسب ها: وزیر بهداشت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی