تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
تزریق ۲ دوز واکسن کرونا شرط انجام سفر نوروزی

واکسینه‌نشده‌ها می‌توانند به سفر بروند؟

در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا، مصوبه تزریق سه دوز واکسن و یا ارائه تست منفی پی‌سی‌آر برای افراد واکسینه‌ نشده تغییر کرد و وضعیت واکسیناسیون، به عنوان معیار جریمه افراد اعلام و بنا شد که افراد واکسینه‌نشده در صورت تردد در ایام نوروز، جریمه شوند.

کد خبر: ۱۲۵۳۰۱
۱۵:۱۴ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

واکسینه‌نشده‌ها می‌توانند به سفر بروند؟

دیدارنیوز: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره شرایط انجام سفر‌های نوروزی توضیح داد.

عباس شیراوژن، درباره شرط انجام سفر‌های نوروزی اظهار داشت: بحث رنگ‌بندی شهر‌ها برای تردد بین‌استانی در ایام نوروز مطرح نیست و تزریق دو دوز واکسن کرونا ملاک انجام سفر‌های نوروزی است.

وی افزود: مالکان پلاک خودرو‌های شخصی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند؛ درصورت تردد بین‌شهری با وسیله نقلیه شخصی، هر ۲۴ ساعت یکبار، یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: مراکز فروش بلیت نیز به سامانه "ایران من" متصل هستند و استعلام وضعیت واکسیناسیون افراد برای صدور بلیت، از این طریق امکانپذیر است.

پیش از این تزریق سه دوز واکسن و یا ارائه تست منفی پی‌سی‌آر برای افراد واکسینه‌نشده از جمله شروط انجام سفر‌های نوروزی اعلام شده بود که در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا، این مصوبه تغییر کرد و وضعیت واکسیناسیون، به عنوان معیار جریمه افراد اعلام و بنا شد که افراد واکسینه‌نشده در صورت تردد در ایام نوروز، جریمه شوند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی