تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش تند علی مطهری و ضرغامی علیه سخنان دادستان کل برای حضور زنان در ورزشگاه

علی مطهری و عزت‌الله ضرغامی علیه سخنان دادستان کل کشور که اعلام کرده بود زنان حق حضور در ورزشگاه را ندارند و اگر تکرار شود جلوگیری خواهیم کرد واکنش تند نشان دادند.

کد خبر: ۱۲۵۲۹
۱۹:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی مطهری و عزت‌الله ضرغامی علیه سخنان دادستان کل کشور که اعلام کرده بود زنان حق حضور در ورزشگاه را ندارند و اگر تکرار شود جلوگیری خواهیم کرد واکنش تند نشان دادند.

مطهری: مصادیق شما مسابقات فوتبال را شامل نمی‌شود
 
علی مطهری در یادداشتی با عنوان «سخنی با دادستان کل کشور» که در اختیار ایسنا قرار داد،‌ نوشت:

«سخن دادستان کل محترم در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی از آن نظر که مهم بودن مسئله عفاف از نظر اسلام را بیان می‌کند سخن درستی است و قابل تقدیر است. روشن است که حضور بانوان در ورزشگاه‌هایی که مردان به صورت نیمه عریان مسابقه می‌دهند مورد تأیید اسلام نیست اما در مسابقات فوتبال بدن مردان تقریبا کاملا پوشیده است و نیمه عریان نیستند. لذا قاعدتا حضور بانوان در مسابقاتی مثل شنا، کشتی، بسکتبال و شاید والیبال مردان اشکال شرعی دارد اما در مسابقات فوتبال به نظر می‌رسد مطابق این ملاک نباید اشکال شرعی وجود داشته باشد. در واقع آن ملاک کلی را یعنی حرمت حضور بانوان در جایی که مردان نیمه عریان هستند همه قبول دارند ولی در این که مصداق این ملاک مسابقات فوتبال است اختلاف است. دادستان کل محترم آن را هم مصداق می‌دانند اما از نظر امثال بنده شامل مسابقات فوتبال نمی‌شود، خصوصا که بازیکنان از فاصله دور دیده می‌شوند. البته در صورتی که تصمیم نظام به حضور بانوان باشد باید جایگاه ویژه و درب‌های ورود و خروج مخصوص و نیز سرویس‌های بهداشتی اختصاصی داشته باشند.»
 
واکنش تند علی مطهری و ضرغامی علیه سخنان دادستان کل برای حضور زنان در ورزشگاه
 
ضرغامی: تهدید مدیران ورزش به برخورد قضائی شایسته نیست
 
عزت‌الله ضرغامی در توییت خود نوشت: در فوتبال، ورزشکاران نیمه لخت نیستند! حضور زنان در ورزشگاه حریم شکنی نیست. کبری و صغری هر دو مشکل دارند. بصورت زنان و خانواده‌هایی که تفریح مناسب ندارند پنجه نکشید! تهدید مدیران ورزش به برخورد قضائی هم شایسته نیست! آیا گناه و خلاف شرع در زندان ها، کمتر از ورزشگاه هاست؟!
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
محمدرضا باقرپور
|
France
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
1
متأسفانه حجت الاسلام آقای محمدجعفر منتظری، دادستان محترم کل کشور، در موضوع اخیر تماشای فوتبال توسط بانوان، موضوع را بد توضیح داده اند و اندکی هم تند رفته اند که نقد جدی به حرف هایشان وارد است و این آقای ضرغامی هم که اخیراً در توهم فرو رفته و برای آینده سیاسی خودش برنامه ریزی می کند، بد پاسخ داده و البته شاید هم خواسته خود را اندکی روشنفکر جلوه دهد یا بگوید ما هم همچین اصولگرای اصولگرا هم نیستیم که فکر می کنید و ...
اینکه گفته آیا گناه و خلاف شرع در زندان‌ها، کمتر از ورزشگاه‌هاست؟! این هم نوعی مغالطه و سفسطه است و یک مقایسه بی ربطی است. گناه و خلاف در خیلی جاها هست و بیشتر هم هست اما اینها دلیل و مجوزی برای گناه یا خلاف در جای دیگری نیست...به نظرم هر دوی این بزرگواران زیاده روی کرده اند در سخن هایشان...دادستان محترم هم صحبت از گناه کرده و هی آن را تکرار نموده که به نظرم این را باید آیات عظام تشخیص بدهند و نظر بدهند که آیا نگاه زن به مرد با لباس ورزشی اینچنینی آنهم با آن فاصله، گناه است یا نه و این در حد آقای منتظری نیست که نظر قطعی بدهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
1
1
ببخشید! آیات عظام چه جور میخوان تشخیص بدهند!!
ضمن اینکه هر کسی عقل داره. آخه گناه چیه من نمی فهمم. چطور زنی با نگاه به یه مرد ورزشکار به گناه میفته؟ این بزرگترین توهین به زنهاست.
متاسفم برای کشوری که دادستانش یعنی یکی ازمهم ترین ارکان نظام قضاییش اینطور فکر می کنه.
متاسفانه درک ما از دنیا و پدیده ها تفاوتی با۱۰۰سال قبل نکرده
این اقایون انگار مغزشون تو فریز تاریخ مونده
تازه اگه کسی با دیدن ورزشکار تو ورزشگاه به گناه بیفته مثلا خوشش بیاد از اون مرد چون طور دیگه به قول ایشون، گناه نمیتونه بکنه که خوب از تلویزیون هم ببینه خوشش میاد.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی