تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گروه رسانه ای دیدار نیوزفرا رسیدن سال نو را تبریک می گوید

گروه رسانه ای دیدارنیوز فرا رسیدن سال نو را به شما همراهان همیشگی این رسانه تبریک عرض کرده و سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و شادابی را برای شما و خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال خواستار است.

کد خبر: ۱۲۵۲۸۱
۱۲:۳۴ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

گروه رسانه ای دیدار نیوزفرا رسیدن سال نو را تبریک می گوید

به گزارش دیدارنیوز_ خوزستان| متن پیام به شرح ذیل است:

جشن نوروز، ستایش «زیبایی تغییر» است. جهانِِ بدون تغییر، بوی کهنگی می‌گیرد و از پس برآوردن نیاز‌های آدمی برنمی‌آید. هر نوروز یادآور نیاز به تغییر است، تغییری که، چون بهار، رویش، زندگی، پایداری و امید را در جهان جلوه‌گر سازد.

اکنون که نسیم دل انگیز بهاران به مشام جان می‌رسد، هیچگاه فراموش نخواهیم کرد که این نسیم روح افزا مدیون ایستادگی قهرمانان مدافع حرم، مدافع سلامت، ایثارگران و جانبازان سرافراز و شهدای عزیز و مرزبانان شجاع دیارمان بر سکوی ایثار و شهادت است که حاصل آن آرامش و امنیتی مثال زدنی برای مردم و کشور عزیزمان در منطقه‌ای است که آشوب و کینه توزی در آن بیداد می‌کند.

بر این اساس، مهم ترین دعای گروه رسانه‌ای دیدارنیوزبرای سال جدید، ریشه‌کن شدن بیماری منحوس کرونا، رفع مشکلات اقتصادی، به حداقل رسیدن بیکاری جوانان و پایداری صلح و نیکی روزگار برای مردم سرافراز ایران و مردمان سراسر جهان است.

گروه رسانه‌ای دیدارنیوز ضمن تبریک عید سعید نوروز از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار، در ظل عنایات حضرت حق تعالی و در سایه حجت بر حق “حضرت صاحب الامر” برای مردم ایران مسئلت می‌نماید.

امیدوارم سال آینده، با تدبیر و هم فکری بیشتر، سالی پر از برکت، امید و موفقیت برای همه باشد و “یا محول الحول والاحوال” در ضمیر ما تحقق یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی