تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

آغاز فروش فوق‌العاده ۴ محصول زامیاد

فروش شرکت زامیاد تا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد. فروش فوق‌العاده چهار محصول شرکت زامیاد از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند، آغاز شده. اما اختلاف قیمت کارخانه و بازار این محصولات چقدر است؟

کد خبر: ۱۲۵۰۹۶
۱۱:۵۷ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

آغاز فروش فوق‌العاده ۴ محصول زامیاد

دیدارنیوز ـ این در حالی است که میلیارد‌ها تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان را با انتقاداتی مواجه کرده، اما آن‌ها همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه می‌دهند.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. این طرح فاقد قرعه‌کشی است و ثبت‌نام کنندگان حداکثر تا ۹۰ روز می‌توانند خودرو‌های خود را تحویل بگیرند.

فروش شرکت زامیاد تا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

در بازار چند؟

حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در این طرح چقدر با بازار تفاوت دارد؟ با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، چقدر رانت نصیب برندگان طرح سایپا می‌شود.

نیسان تک‌سوز

یکی از خودرو‌هایی که هنگام ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده زامیاد در فهرست قرار دارد، نیسان تک‌سوز است. قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۲۳۷ میلیون تومان است و قیمت این خودرو در بازار، هنوز مشخص نشده.

نیسان تک‌سوز آپشنال

یکی دیگر از خودرو‌هایی که هنگام ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده زامیاد عرضه می‌شود، نیسان تک‌سوز آپشنال است. قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۲۵۲ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۲۷۴ میلیون تومان قیمت دارد.

نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال

همچنین یکی از خودرو‌هایی که هنگام ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده زامیاد در فهرست قرار دارد، نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال است. قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۲۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۷۴ میلیون تومان قیمت دارد.

پادرا پلاس

یکی دیگر از خودرو‌هایی که هنگام ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده زامیاد عرضه می‌شود، پادرا پلاس است. قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۲۹۴ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۳۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار

این ارقام اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار محصولات زامیاد را نشان می‌دهد. نیسان تک‌سوز آپشنال در بازار حدود ۲۲ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود. این تفاوت در مورد نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال حدود ۳۴ میلیون تومان است. خریداران برای خرید پادرا پلاس در بازار باید ۱۶ میلیون تومان بیشتر از کارخانه پرداخت کنند.

آغاز فروش فوق‌العاده ۴ محصول زامیاد

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی