تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

کاهش ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت برخی خودرو‌ها در بازار/ جدول قیمت خودرو‌های پرطرفدار

بازار خودروی کشور در حال حاضر در وضعیت رکود قرار دارد. کارشناسان معتقدند این رکود و قیمت خودرو به دلار و مذاکرات وین بستگی دارد.

کد خبر: ۱۲۴۸۵۸
۱۲:۱۳ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

 قیمت خودرو‌های پرطرفدار

دیدارنیوز ـ قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمار‌ها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۹۰ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در قیمت ۴۷۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۵۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو‌های پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۱۸ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۴۲ میلیون تومان رسید. تارا اتوماتیک به ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

 قیمت خودرو‌های پرطرفدار

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس خودرو گفت: بازار خودروی کشور یک بازار دلاری است و با تغییر قیمت دلار، قیمت خودرو نیز کاهش یا افزایش می‌یابد.

او توضیح داد: سال‌ها است که خودرو از یک کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است.

این کارشناس خودرو توضیح داد: همه بازار‌ها در کشور به مذاکرات وین بستگی دارد. اگر این مذاکرات به نتیجه برسد نرخ ارز کاهش و در نتیجه قیمت‌ها نیز کاهش می‌یابد. اما اگر نتیجه‌ای از برجام حاصل نشد بازار به روند افزایشی ادامه می‌دهد.

پیش از این فیروز نادری، کارشناس خودرو گفته بود که قیمت خودرو‌های ایرانی در یک هفته اخیر بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان ارزان شد. همچنین خبر آزادسازی خودرو‌های خارجی نیز در قیمت خودرو‌های لاکچری اثر گذاشته است.

به گفته او، خودرو‌های حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان ارزان شد. حالا نه تنها خریداران خودرو‌های داخلی بلکه خریداران خودرو‌های لوکس هم از بازار عقب‌نشینی کردند.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی