تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

کیفیت هوای پایتخت امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص لحظه‌ای ۱۲۴در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

کد خبر: ۱۲۵۰۸۶
۱۱:۱۸ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

دیدارنیوز ـ به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، همچنین میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت هشت صبح امروز بر روی شاخص ۱۴۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

این گزارش می‌افزاید: در همین مدت، غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون با شاخص ۱۰۳، اُزن با شاخص ۲۸، دی اکسید نیتروژن با شاخص ۷۳ و مونوکسیدکربن با شاخص ۲۶بود.

براساس این گزارش، ایستگاه اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۰ و دانشگاه شهید بهشتی منطقه یک با شاخص ۹۶ طی ۲۴ ساعت گذشته از لحاظ آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون، کمترین آلایندگی را به ثبت رساندند.

همچنین ایستگاه پارک شکوفه منطقه ۱۴ با شاخص ۱۷۲، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۶، شهرک چشمه منطقه ۲۲ و دانشگاه علم و صنعت منطقه چهار با شاخص۱۶۲ از لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بیشترین آلایندگی را ثبت کردند.

در بخش پایانی گزارش آمده است: شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

از ابتدای امسال ۲ روز هوای پاک، ۲۴۵ روز هوای قابل قبول یا همان سالم و ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۶ روز هوای ناسالم برای همه گروه‌ها در تهران به ثبت رسیده است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: هوای ناسالم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی