تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

هوای ناسالم تهران در برخی مناطق پرتردد

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۹ اسفند ماه) همزمان با ترافیک شامگاهی افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در پاره‌ای از مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

کد خبر: ۱۲۳۵۰۹
۱۰:۲۶ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

هوای ناسالم تهران در برخی مناطق پرتردد

دیدارنیوز ـ بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران صبح روز دوشنبه (۹ اسفندماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی بر میزان غلظت آلاینده‌ها افزوده می‌شود و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد. با افزایش تدریجی تندی باد در طول روز، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد.

وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه (۹ اسفندماه) ادامه دارد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار می‌گیرد، با این حال همزمان با ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در پاره‌ای از مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

صبح روز سه‌شنبه (۱۰ اسفندماه) با توجه به عدم تردد خودرو‌ها در روز تعطیل کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل قبول قرار خواهد گرفت. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد.

این شرایط جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (۱۰ اسفندماه) ادامه دارد و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار می‌گیرد، هر چند در ساعات پرتردد شامگاهی افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۲ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هوای ناسالم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی