تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ارتش، سپاه و تمام امکانات برای جستجو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ارتش، سپاه و تمام امکانات برای جستجو

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

شکوری‌راد: به دلیل اشکال فنی در نرم افزار، انتخابات هیات رئیسه جبهه اصلاحات بلااثر شد

سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام کرد: به دلیل اشکالاتی که در انتخابات گرفته شده است، قرار است نتیجه انتخابات در جلسه بعدی مجمع عمومی جبهه اصلاحات اعلام شود.

کد خبر: ۱۲۴۹۱۱
۱۵:۴۸ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

شکوری‌راد: به دلیل اشکال فنی نرم افزار، انتخابات هیات رئیسه جبهه اصلاحات بلااثر شد

 

دیدارنیوز: علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام کرد، به دلیل آن که به دقت نرم افزار برگزاری انتخابات هیات رئیسه جبهه اصلاحات در فضای مجازی ایراداتی گرفته شده است، قرار شده پس از رفع ایراد، نتیجه انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات در جلسه بعد اعلام شود.

همچنین سخنگوی جبهه اصلاحات در توضیحی اعلام کرد: اعلام رسمى نتیجه انتخابات در مورد اعضاء هیأت رئیسه به جلسه بعدى مجمع عمومى که احتمالا بعد از ایام نوروز سال آینده خواهد بود، موکول شده است.

 به گزارش دیدار، شکوری راد در حالی این خبر را اعلام کرد که شب گذشته در انتخاباتی هیئت رئیسه جبهه اصلاحات برگزار و  حسین مرعشی به عنوان نایب رئیس اول، فاطمه راکعی نایب رئیس دوم، علی باقری به عنوان دبیر و علی شکوری‌راد به عنوان سخنگوی جبهه اصلاحات انتخاب شده بودند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی