تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

حمله روسیه به زایشگاه ماریوپول؛ مادر مجروح و نوزادش جان باختند

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد زن بارداری که روز چهارشنبه تصویرش پس از حمله روسیه به زایشگاهی در ماریوپول منتشر شد به همراه نوزادش جان باخته است.

کد خبر: ۱۲۴۸۲۸
۱۰:۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

حمله روسیه به زایشگاه ماریوپول؛ مادر مجروح و نوزادش جان باختند

دیدارنیوز: در ادامه تجاوز نظامی روسیه به خاک اوکراین، یک زایشگاه در ماریوپول هدف حمله قرار گرفت که در پی آن مادر مجروح و نوزادش جان باختند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز دوشنبه گزارش داد زن بارداری که روز چهارشنبه تصویرش پس از حمله روسیه به زایشگاهی در ماریوپول منتشر شد به همراه نوزادش جان باخته است.

تصویر امدادرسان که پس از حمله به این زایشگاه در حال انتقال این زن باردار دیده می‌شدند به صورت گسترده منتشر شده بود.

در گزارش آسوشیتدپرس آمده که این زن باردار به بیمارستان دیگری منتقل شد، اما پزشکان در آنجا پس از عمل سزارین دریافتند که جنین جان باخته است.

بنا به همین گزارش این زن باردار نیز حدود نیم ساعت پس از آنکه نوزادش بدون علائم حیاتی به دنیا آمد به دلیل جراحات وارده جان باخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی