تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

استفاده از گنجینه راهیان نور برای تربیت نسل جوان

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید از ظرفیت‌های راهیان نور برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.

کد خبر: ۱۲۴۶۰۱
۰۹:۰۱ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدرا نیوز : سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از موضوعاتی که پس از دفاع مقدس در سرزمین جمهوری اسلامی ایران و مناطق مرزی ما اتفاق افتاد بحث رایانه نور بود.

به گفته او جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق مرزی و عملیاتی حضور پیدا کنند تا با رشادت‌ها شهادت‌ها و ایثارگری گذشته رزمندگان در دفاع مقدس آشنا شوند.

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان می‌گوید: دشمن در جنگ شناختی یکی از مواردی که او را مورد هجمه خود قرار داده ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است یکی از این ارزش‌ها دفاع مقدس است.

این مقام مسئول گفت: امام خمینی (ره) از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک گنج یاد یاد کرد سرمایه‌های بسیاری در داخل آن نهفته است و یکی از مواردی را که مورد هجمه قرار گرفته دفاع مقدس، راهیان نور بوده است و حضور جوانان و نوجوانان در مناطق مرزی یک نوع جهاد طبیعی است تا آن‌ها متوجه شوند گنجینه که امام خمینی (ره) از آن یاد کرده چه بود.

دشمن می‌خواهد بین گذشته ما و نسل جدید فاصله ایجاد کند و راهیان نور ظرفیتی است که با استفاده از آن شکاف‌هایی که دشمن به دنبال ایجاد آن است را برطرف کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی