تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

وزش باد شدید و بارش تگرگ در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امشب چهارشنبه تا جمعه (۱۸ تا ۲۰ اسفندماه) در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۴۴۸۶
۱۳:۱۶ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

وزش باد شدید و بارش تگرگ در تهران

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با توجه به تناوب فعالیت سامانه بارشی طی پنج روز آینده آسمان نیمه ابری تا ابری و از امشب تا جمعه (۱۸ تا ۲۰ اسفندماه) در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال بارش تگرگ، در ارتفاعات بارش‌ها به‌صورت باران و برف، رگبار و رعد وبرق گاهی کولاک برف همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

همچنین برای روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰ و ۲۱ اسفندماه) در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۹ اسفندماه) ابری و گاهی نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۰ اسفندماه) ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و گاهی وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش باران درایستگاه‌های چیتگر۲ میلیمتر، دماوند ۲ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۱.۴ میلیمتر، لواسان ۱.۱میلیمتر، آبعلی ۰.۹ میلیمتر، ژئوفیزیک-تهران ۰.۸ میلیمتر، شهریار۰.۶ میلیمتر، شمیرنات-اقدسیه ۰.۳ میلیمتر بارندگی به ثبت رسید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی