تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۱

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۲۱ اسفندماه در برخی استان‌های کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

کد خبر: ۱۲۴۶۵۹
۱۳:۰۶ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

هواشناسی ایران

دیدارنیوز ـ بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۱ اسفندماه و فردا در استان‌ها چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، شرق و جنوب خوزستان، برخی مناطق یزد، اصفهان، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این دو روز شدت بارش در چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد پیش‌بینی می‌شود که روز دوشنبه با احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد بود.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران، دوشنبه بارش در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات و دامنه‌ای البرز در قزوین، البرز و تهران، برخی مناطق خراسان شمالی و خراسان رضوی، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود.

از یکشنبه دمای هوا در سواحل شمالی کشور کاهش خواهد یافت به‌ویژه با توجه به نفود توده هوای به نسبت سرد از سه شنبه دمای هوا در این مناطق بین ۵ تا ۸ درجه و از چهارشنبه در شمال غرب بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد و در دامنه‌های جنوبی البرز و غرب کشور بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

با توجه به کاهش قابل ملاحظه دما از روز سه شنبه بارش در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی و جنوبی البرز همچنین مناطق سردسیر و کوهستانی شمال غرب به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز آسمان برخی نقاط غرب و شمال غرب غبارآلود خواد بود و همچنین امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج و متلاطم است.

آسمان تهران فردا کمی ابری و گاهی وزش باد و دربعد از ظهر نیمه ابری وگاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۳ و برای روز دوشنبه کمی ابری همراه با وزش باد و از بعد از ظهر به‌تدریج ابری و گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۲- و۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی