تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
دو هفته پس از حمله روسیه به اوکراین

لاوروف برای ملاقات با همتای اوکراینی به ترکیه می‌رود

وزیر امور خارجه روسیه قرار است امروز، چهارشنبه راهی ترکیه شود تا در حاشیه مجمع دیپلماسی آنتالیا با دمیترو کولبا همتای اوکراینی خود دیدار کند.

کد خبر: ۱۲۴۴۷۵
۱۲:۳۵ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

لاوروف برای ملاقات با همتای اوکراینی به ترکیه می‌رود

دیدارنیوز: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز، چهارشنبه نهم مارس ۲۰۲۲ به ترکیه سفر می‌کند تا در حاشیه مجمع دیپلماسی آنتالیا با دمیترو کولبا همتای اوکراینی خود دیدار کند.

این ملاقات که به ابتکار دولت ترکیه و در قالب نشستی سه جانبه با حضور وزرای خارجه کشور‌های یاد شده برگزار می‌شود از آن جهت اهمیت دارد که آقای لاوروف به گفته وزیر خارجه اوکراین پیش‌تر حاضر به دیدار با وی نشده بود.

دمیترو کولبا در این خصوص گفته است که وزیر خارجه روسیه پیش از این در قالب دیدار‌های دو جانبه و یا در چارچوب گفتگو‌های چهار جانبه نرماندی از دیدار با وی اجتناب کرده و حالا که این ملاقات را پذیرفته احتمالا موضوعی تازه برای مطرح کردن دارد.

وی همچنین در پاسخ به احتمال طرح موضوعاتی مرتبط با کریمه و دونباس گفته است که کشورش در شرایطی قرار ندارد که به صرف تن دادن طرف مقابل به گفتگو از چنین موضوعاتی چشم‌پوشی کند.

گفتنی است که نشست سه جانبه وزرای خارجه روسیه، اوکراین و ترکیه قرار است پنجشنبه ۱۰مارس در آنتالیا برگزار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی