تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رحمانی اعلام کرد

مردم حق دارند از میزان درآمد نمایندگان مجلس مطلع باشند

فاطمه رحمانی، عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان و خانواده مجلس یازدهم درباره مصوبه مجلس مبنی بر شفاف شدن حقوق نمایندگان گفت: مردم حق دارند از میزان درآمد وکلایشان مطلع باشند.

کد خبر: ۱۲۴۴۴۲
۱۰:۲۲ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

مردم حق دارند از میزان درآمد نمایندگان مجلس مطلع باشند

دیدارنیوز: نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر شفاف شدن حقوق نمایندگان گفت: مردم حق دارند از میزان درآمد وکلایشان مطلع باشند.

فاطمه رحمانی عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان و خانواده مجلس یازدهم در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «مجلس مصوب کرد حقوق نمایندگان و مدیران مجلس به صورت ماهیانه و شفاف برای عموم مردم منتشر شود. هیچ دستگاه نظارتی قوی‌تر و دقیق‌تر از نظارت مردمی نمی‌تواند عمل کند. مردم حق دارند از میزان درآمد وکلایشان مطلع باشند.»

وی در ادامه این توئیت از هشتگ‌های «شفافیت، مجلس، حق ملت و حقوق نمایندگان» استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، نمایندگان مجلس در جلسه علنی عصر روز سه شنبه (۱۷ اسفندماه) و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۱، تصویب کرد که مجلس مکلف است حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی