تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

آخوندی: اولین تیر تحریم‌ها به صنعت هوانوردی اصابت می‌کند

آخوندی اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه صدها پروژه تصویب شده است اما باید دید این پروژه‌ها در نهایت منجر به رفاه مردم می‌شود یا خیر.

کد خبر: ۱۲۴۴۱
۱۵:۴۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عباس آخوندی در مراسم افتتاح 10 پروژه ارتقای خدمات فرودگاهی به ارزش 270 میلیارد تومان در فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه صنعت هوانوردی یکی از سخت‌ترین صنایع شقوق حمل و نقل است گفت:‌ از یک سو صنعت هوانوردی در مقابل فناوری‌های جهانی قرار دارد و باید خود را به روز نگه دارد و از سوی دیگر اولین تیر تحریم‌ها به صنعت هوانوردی اصابت می‌کند بنابراین اداره این صنعت بسیار سخت است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بسیار سخت صنعت فرودگاهی هم از فعالان بخش خصوصی در این صنعت و هم از بخش دولتی تقدیر می‌کنم که توانستند چرخ صنعت را بچرخانند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه پروژه‌زده هستیم گفت: متاسفانه در هدایت سرمایه‌های پروژه محوری داریم در حالی که باید به کارآمدی‌ها توجه کنیم. اجرای این همه پروژه متفقرقه می‌تواند کارایی داشته باشد؟

آخوندی با اشاره به تعدد پروژه‌های عمرانی در کشور گفت: باید دید این پروژه‌ها باعث افزایش رفاه مردم می‌شود یا خیر.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه صدها پروژه تصویب شده است اما باید دید این پروژه‌ها در نهایت منجر به رفاه مردم می‌شود یا خیر.

وی با بیان اینکه معتقدم موضوع مهم نیروی انسانی است و بدون نیروی انسانی نمی‌توان از پروژه‌ها بهره‌مند شد گفت: در بازدیدها دریافتم که در این صنعت از نیروهای داخلی استفاده می‌شود و متخصصان از سراسر کشور در این حوزه فعال هستند و خوشبختانه نیروی انسانی در این صنعت به دلیل آشنایی‌ها با مدیران انتخاب نشده‌اند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی