تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کمیته‌های استقبال از نوروز شهرستان خرمشهر آغاز به کار کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از آغاز فعالیت‌های کمیته‌های مختلف استقبال از سال نو، گردشگران و مهمانان نوروزی خبر داد.

کد خبر: ۱۲۴۴۰۰
۱۰:۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: پاک گهر رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر درخصوص آمادگی این شهرستان برای استقبال از سال نو، اظهار کرد: جلسه ستاد نوروزی با حضور کلیه کمیته‌های ستاد تشکیل شد؛ پایش‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته نشان از آن دارد که کلیه کمیته‌ها در حال انجام وظایف و آمادگی خود برای استقبال از مهمانان نوروزی هستند.

وی بیان کرد: به عنوان مثال بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت رنگ‌آمیزی و خیابان، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در شهر در حال انجام است و نورپردازی‌های مورد نیاز خیابان‌ها و بلوار ساحلی انجام می‌شود.

پاک گهر ادامه داد: در خرمشهر شاهد آغاز اردو‌های راهیان نور و حضور علاقه‌مندان در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس نیز هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر تصریح کرد: بازدید از یادمان شهدا همچون موزه جنگ، مسجد جامع و دیگر اماکن گردشگری در شهرستان از اهداف گردشگران و مهمانان در سفر به این شهرستان است.

وی در پایان گفت: پیش بینی می‌شود سال جا‌ی با توجه به اینکه ۲ سال گذشته هموطنان نتوانستند از جاذبه‌های گردشگری مناطق عملیاتی بازدید کنند شاهد افزایش حضور گردشگران باشیم. از نوروز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی