تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

خلاقیت فانتزی شهرداری تهران: مردم «اسکوتر برقی اشتراکی» سوار شوند

سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از ورود اسکوتر‌های اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر: ۱۲۴۰۷۱
۱۲:۵۷ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

خلاقیت فانتزی شهرداری تهران مردم اسکوتر برقی اشتراکی سوار شوند

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، یعقوب آزاده‌دل با بیان اینکه استفاده از اسکوتر‌های اشتراکی حدود ۸۰ درصد ارزان‌تر از خودرو شخصی برای کاربران تمام می‌شود و در بسیاری موارد باعث صرفه‌جویی در زمان نیز خواهد شد، افزود: «اسکوتر‌های اشتراکی برقی به عنوان وسیله حمل و نقلی نوین وارد چرخه حمل و نقل می‌شود.»

آزاده‌دل گفت: «در حال حاضر اسکوتر‌های برقی در پارک لاله و اراضی عباس‌آباد واقع در منطقه ۶ شهرداری تهران شروع به فعالیت کرده و شهروندان می‌توانند برای آموزش و تجربه این مد حمل و نقلی، به بوستان‌های مذکور مراجعه کنند.»

به گفته سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک، این سازمان در نظر دارد طی ماه‌های آتی استفاده از اسکوتر را در سایر بوستان‌های شهر تهران نیز گسترش داده و پس از یک دوره آزمایشی، این مد حمل و نقلی پاک را هم وارد چرخه حمل و نقل درون‌شهری کند.

براساس این گزارش، اسکوتر‌های برقی از طریق یک چیپ هوشمند که به جی‌پی‌اس نیز متصل است، قفل و باز می‌شوند و کاربران می‌توانند با کمک اپلیکیشن مخصوص، آن را در محدوده زندگی و کار خود یافته و با پرداخت آنلاین کرایه استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی