تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

تاثیر جنگ و تحریم برای بیت کوین

تهاجم روسیه به اوکراین بر سهام، افزایش قیمت نفت و تلاش فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره فشار می‌آورد، اما قیمت بیت کوین از زمان شروع درگیری، حدود ۱۳ درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۲۴۰۵۹
۱۲:۰۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

تاثیر جنگ و تحریم برای بیت کوین

دیدارنیوز ـ به نقل از بارون، رمزارز‌ها ممکن است از تقاضا به عنوان یک ارز یا ذخیره ارزش در کشور‌هایی که تحت جنگ و تحریم قرار گرفته‌اند سود ببرند، زیرا خرید بیت کوین در روسیه و اوکراین افزایش یافته است البته پیامد‌های بلندمدت مثبت و منفی برای ارز‌های دیجیتال خواهد شد.

این بحران ممکن است تلاش برای توسعه ارز‌های دیجیتال مستقل، تعیین قوانین برای استیبل کوین‌ها و هماهنگ‌کردن تلاش‌ها برای ردیابی جریان جهانی ارز‌های دیجیتال را تسریع بخشد.

اسوار پراساد، اقتصاددان هندی می‌گوید در حال حاضر، ارز‌های دیجیتال راه‌حل قابل‌اعتماد و مقیاس‌پذیر برای دولت‌هایی که قصد دور زدن تحریم‌ها یا سیستم پولی جهانی را دارند، نیست.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بیت کوین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی