تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حضور مجازی رئیس‌جمهور اوکراین در سنای آمریکا

زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین که کشورش از ده روز پیش درگیر تهاجم نظامی روسیه شده، قرار است امروز با سناتورهای آمریکایی گفتگوی مجازی داشته باشد.

کد خبر: ۱۲۳۹۲۰
۱۲:۱۱ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

حضور مجازی رئیس‌جمهور اوکراین در سنای آمریکا

دیدارنیوز: یک دستیار مجلس سنای کنگره آمریکا به پایگاه هیل تایید کرد، از سناتور‌های این کشور دعوت شده نشستی از طریق نرم افزار زوم با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین طی امروز شنبه داشته باشند.

به نقل از پایگاه هیل، این جلسه امروز شنبه برگزار می‌شود و این اولین بار از زمان شروع حمله روسیه به اوکراین در اواخر ماه گذشته میلادی است که تمامی نمایندگان سنای آمریکا می‌توانند با زلنسکی صحبت کنند.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که قانون‌گذاران آمریکایی در تلاش برای تصویب میلیارد‌ها دلار کمک جدید برای اوکراین هستند. این نشست به زلنسکی این فرصت را می‌دهد تا اعضای کنگره را مستقیماً در جریان نیاز‌های کشورش در ضمن مقابله با حمله روسیه قرار دهد.

این گفتگوی زلنسکی با قانونگذاران آمریکایی پس از آن صورت می‌گیرد که دیگر مقامات اوکراینی چند روز پیش با اعضای کنگره آمریکا دیدار کردند. اوکسانا مارکارووا سفیر اوکراین، در ضمن ملاقاتش با نمایندگان سنای آمریکا به آن‌ها هشدار داد، اوکراین در راستای جنگ با ارتش روسیه به تجهیزات بیشتری نیاز دارد.

زلنسکی همچنین با رهبران جهان از جمله جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس بوده و خواستار حمایت از کشورش شده و مکرراً از طریق رسانه‌های اجتماعی اظهاراتش را تکرار می‌کند.

پاسخ زلنسکی به حمله روسیه "تمجید" اعضای دو حزبی اصلی آمریکا در واشنگتن از او را هم به دلیل "امتناع از ترک اوکراین" و هم به خاطر "عزمش برای مبارزه" با ارتش روسیه در پی داشته است. مارک وارنر سناتور دموکرات رئیس کمیته اطلاعاتی سنا او را با وینستون چرچیل، نخست وزیر اسبق انگلیس مقایسه کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی