تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شناسایی ۴۷۶ بیمار کرونایی در خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۶ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شده است.

کد خبر: ۱۲۳۸۹۰
۱۰:۳۸ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

دکتر سید محمد علوی گفت: در این مدت ۶ هزار و ۶۲ نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند. شناسایی ۴۷۶ بیمار کرونایی در خوزستان

وی افزود: از این تعداد ۴۷۶ بیمار کرونایی شناسایی و ۴۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری که به ترتیب نسبت به روز گذشته ۹۲ و ۲۳ نفر کاهش یافته است.

سخنگوی ستادمدیریت بیماری کرونا در خوزستان ادامه داد: همچنین در این مدت چهار نفر بر اثر بیماری کرونایی جان باخته که نسبت به روز گذشته هشت نفر کمتر بوده است.

دکتر علوی بیان کرد: همچنین آمار پایان این هفته نسبت به هفته قبل سه هزار و ۸۳۱ از بیماران یعنی ۴۶ درصد، ۱۸ هزار بیمار بستری یعنی ۳۵.۵ درصد و ۱۴ نفر از فوتی‌ها یعنی ۱۷ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در هفته قبل ۱۲ هزار و ۷۳۳ نفر یعنی به طور متوسط روزانه کمتر سه هزار نفر برای واکسیناسیون مراجعه و این آمار نسبت به جمعیت پنج میلیون نفری استان مناسب نیست، گفت: تاکنون ۸۴.۹ درصد نوبت اول، ۷۲.۵ درصد نوبت دوم و ۳۰ درصد دز سوم را دریافت کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی