تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

۴هزار سری جهیزیه به نوعروسان خوزستانی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اهدای ۴هزار سری جهیزیه به نوعروسان استان خبر داد و گفت: شعار جشن نیکوکاری امسال عیدی برای همه است.

کد خبر: ۱۲۳۸۰۹
۱۲:۴۶ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

۴هزار سری جهیزیه به نوعروسان خوزستانی اهدا شد

به گزارش دیدارنیوزخوزستان، جمال شیبه در نشست خبری جشن ملی نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با تبریک بعثت حضرت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: همه مسئولان باید خدمات و کارهای ارزشمندی را که در 42 سال عمر انقلاب صورت گرفته است به مردم بگویند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به شرح وظایف‌ این نهاد بیان داشت: نهال کمیته امداد به‌دست مقدس امام خمینی(ره) کاشته شد و خدمات این نهاد تنها محدود به مستمری نیست.

شیبه با بیان اینکه اولویت اصلی کمیته امداد در سال جاری توانمندسازی خانواده‌ها است عنوان داشت: تعهد ما در سال اخیر 14 هزار فرصت شغلی بود که به‌صورت کامل محقق شد این مشاغل در چند حوزه مختلف از جمله کاریابی،  مشاغل خانگی، خوداشتغالی و راهبری شغلی تحقق پیدا کردند.

وی افزود: در زمینه کمک به ازدواج نوعروسان و تازه‌دامادهای تحت پوشش کمیته امداد حدود 4هزار جهیزیه را توزیع کردیم و تا امروز هیچ نوعروس و تازه‌داماد پشت‌نوبتی نداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در سالی که گذشت یک‌هزار و 500 واحد مسکونی را افتتاح کردیم و ساخت 3هزار واحد مسکونی را برای سال 1401 در دستورکار داریم.

شیبه تصریح کرد: با مشارکت مرکز برای نخستین بار در کمیته امداد امام خمینی خوزستان در تابستان امسال 3 هزار کولر گازی توزیع کردیم.

وی راجع به شعار امسال جشن نیکوکاری ابراز داشت: شعار جشن نیکوکاری امسال عیدی برای همه است؛ این جشن از 14 اسفند تا 21 اسفند برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: در سال جاری اولویت ما پرداخت الکترونیکی است که مردم می‌توانند از این طریق کمک‌های خود را ارسال کنند.

شیبه اظهار داشت: سال گذشته در جشن نیکوکاری مردم 33 میلیارد تومان کمک کردند و هدف‌گذاری امسال 42 میلیارد تومان است.


منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی