تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رییس شورای شهر اهواز در برنامه خانه تکانی شهری مطرح کرد؛

اهواز با داشتن ظرفیت های منحصر به فرد می تواند به زیباترین شهر کشور تبدیل شود

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اهواز با دسترسی به رودخانه کارون و اقوام مختلف و توانمند ، دارای بزرگترین ظرفیت است و اگر از این ظرفیت عقب مانده ایم لازمه نگاه و باور است که امروز مدیریت شهری این نگاه را دارد.

کد خبر: ۱۲۳۶۶۵
۱۳:۰۳ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

اهواز با داشتن ظرفیت های منحصر به فرد می تواند به زیباترین شهر کشور تبدیل شود

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان| به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز ، سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز صبح امروز در برنامه خانه تکانی شهری که با مشارکت شهروندان انجام شد، اظهار کرد: در سالیان گذشته مسئله آب های سطحی یکی از معضلات کلانشهر اهواز بود اما امسال با تلاش شبانه روزی شهردار، معاونین، مدیران و همه کارکنان شهرداری تا حدودی رفع شد و مردم احساس رضایت کردند و این پیام را به ما دادند.

وی افزود: اقدامات بسیاری در بخش های مختلف فرهنگی و عمرانی و همه بخشهایی که در حوزه خدمات شهرداری است در این شش ماه اخیر انجام شده است و جای قدردانی دارد.

محمودی عنوان کرد: اگر برخی شهرها را الگو خود قرار می دهیم ناشی از فرهنگ، فکر، باور، گفتار و عمل شهرهای توسعه یافته است و اگر بنا است مدیریت شهری ما نیز در مسیر توسعه حرکت کند نیاز به تقویت فرهنگ دارد.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به ظرفیت های این شهر، گفت: اهواز با ظرفیت هایی که دارد می تواند یکی از زیباترین کلانشهرها باشد، وجود رودخانه کارون و اقوام بزرگترین ظرفیت است، اگر از این ظرفیت عقب مانده ایم لازمه نگاه و باور است که امروز مدیریت شهری این نگاه را دارد.

وی تصریح کرد: مسیر زیبایی شهر اهواز را از پاکبانی آغاز کردیم و مردم را به خانه تکانی شهر دعوت می کنیم چرا که اول باید از خودمان شروع کنیم‌.

محمودی با بیان اینکه مسئله ای که امروز شهر ما را آزار می دهد پسماند است، ادامه داد: همه ما دیده ایم که تا پاسی از شب زباله ها جمع آوری نمی شوند، به نظر می رسد هنوز مسئله مهم پسماند در اهواز فرهنگ سازی نشده است و این مهم باید از ما و پاکبان ها آغاز شود.

رئیس شورای شهر اهواز با تاکید بر اینکه باید در مسیر زیبایی و حل معضلات شهر گامهای بلندتری برداریم، گفت: اولین گام تقویت باور است ، شهرداری نزدیک به ۹ هزار نفر نیرو دارد اگر بخواهند از خود و خانواده هایشان آغاز کنند قطعا تاثیر‌گذار است و همه مدیران باید سفیران زیبایی شهر باشند.

وی در پایان یادآور شد: در خصوص کنترل سگ های بلاصاحب در اهواز اقدامات قابل تاملی انجام شده است و جای تقدیر دارد، امید است شاهد باشیم در پایان این مدیریت شهری شهر اهواز نه یک قدم بلکه چندین قدم جلوتر باشد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی