تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس شورای شهر در جلسه بررسی وضعیت آسفالت معابر تاکید کرد؛

ضرورت کنترل حفاری های آبفا و نظارت دقیق تر بر کیفیت ترمیم توسط مناطق

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: عمده مشکلات آسفالت مربوط به حفاری‌هایی است که آبفا برای حل مشکل مردم انجام داده، اما باید این حفاری ها کنترل شوند و نظارت دقیق تری بر ترمیم آسفالت معابر توسط مناطق شهرداری انجام شود.

کد خبر: ۱۲۳۶۶۴
۱۲:۵۷ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

ضرورت کنترل حفاری های آبفا و نظارت دقیق تر بر کیفیت ترمیم توسط مناطق

به گزارش دیدارنیوز خوزستان|به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز سیاوش محمودی روز دوشنبه ۹ اسفند ماه در جلسه دوم بررسی وضعیت آسفالت معابر که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اهواز، قائم مقام شهردار، معاونین شهردار و مدیران مناطق شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر در جلسه قبل بررسی وضعیت آسفالت معابر از اقدامات انجام شده رضایت کافی نداشته اند و به همین دلیل فرصت یک هفته ای برای برنامه ریزی برای اقدامات لازم داده شد و در این جلسه مجددا مورد بررسی برقرار گرفت.

وی افزود: اعضای شورای شهر به نمایندگی از مردم باید بدانند که چه فعالیت هایی در زمینه آسفالت صورت گرفته و یا قرار بر اجرا است تا بتوانند بر آنها نظارت داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: طرح خانه تکانی شهری از امروز با برگزاری همایش آن اجرا شد و امیدواریم این امر آغاز نهضت حرکت به سمت زیباسازی شهر و رفع مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، باشد.

وی تاکید کرد: همانگونه که از ایرادات و کاستی ها گله می کنیم وظیفه داریم که قدردان اقدامات قابل توجه و خوب باشیم؛ در خصوص کنترل سگ های بلاصاحب در سطح شهر اقدامات خوبی در حال انجام است، که از مجریان این امر قدرانی می شود.

محمودی توضیح داد: در حوزه دفع آب های سطحی مدیریت شهری اهواز بسیار مناسب عمل کرده و رضایت نسبی شهروندان را در پی داشته است که امیدواریم این مسیر ادامه دار باشد.

وی اضافه کرد: همه می دانیم که مشکلی بنه ام فاضلاب گریبان گیر تمام استان شده و مختص شهر اهواز نیست، عمده مشکلات ایجاد شده در خصوص آسفالت به علت حفاری هایی است که آبفا برای رفع مشکل آب های سطحی و دفع فاضلاب انجام داده و ایرادی بر این حفاری ها نیست، قطعا این مشکلات کمتر از آبگرفتگی ها و ورود آب به منازل شهروندان است، آنچه که اهمیت دارد این است که با آسفالت این حفاری که کام مردم شیرین شود و مشکلات رفع شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در پایان گفت: شهردار اهواز مورد تایید اعضای شورای شهر است، باور داریم که با مدیریت فعلی شهر اهواز قطعا تحول در شهر اتفاق خواهد افتاد، مجموعه فعلی شهرداری اهل کار، برنامه و در مسیر توسعه پیش می روند و اعضای شورا قطعا درکنار مدیریت شهری خواهد بود و اهواز آینده روشنی خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی