تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
با حضور نخبگان حوزه صنعت و دانشگاه های کشور برگزار می شود:

کنفرانس تخصصی روز مهندسی پتروشیمی بندرامام

کد خبر: ۱۲۳۵۴۲
۱۲:۲۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

کنفرانس تخصصی روز مهندسی پتروشیمی بندرامام

به گزارش دیدارنیوز خوزستان |به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، به مناسبت سالروز گرامی داشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس ، این شرکت هفتمین کنفرانس تخصصی مهندسی را به صورت حضوری و غیرحضوری(مجازی) در تاریخ دوشنبه نهم اسفندماه سال جاری برگزار می کند.

در این‌ کنفرانس صاحبان مقالات برگزیده به صورت حضوری شرکت دارند و همچنین ثبت نام کنندگان و نیز سایر علاقه مندان حوزه صنایع و‌ دانشگاه ها می توانند از طریق صفحات اجتماعی پتروشیمی بندرامام بصورت غیرحضوری در کنفرانس روز مهندسی حاضر شوند.

دنبال کنندگان عمومی می توانند از صفحه اینستاگرام شرکت (bipc.ir@)و همچنین از طریق لینک اسکای روم قرار داده شده بر روی وب سایت پتروشیمی بندرامام این کنفرانس را بصورت غیرحضوری(مجازی) دنبال کنند.

این کنفرانس را با هدف جمع آوری ایده های نوآورانه و قابل اجرا در پنج محور فناوری نوین ، ساخت داخل (مواد شیمیایی و کاتالیست / قطعات یدکی و تجهیزات) ، تامین خوراک ، رفع تنگناها و چالش ها ، توسعه محصول و گرید برگزار خواهد کرد.
این کنفرانس در روز دوشنبه نهم اسفند ماه با حضور مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام و همچنین با داوری و بررسی مقالات ارائه شده و نیز تقدیر از شرکت کنندگان برتر پایان خواهد پذیرفت.

برچسب ها: پتروشیمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی