تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

روز پنجم جنگ اوکراین؛ از پیوستن بلاروس به تهاجم روسیه تا کاهش سرعت اشغالگران

در روز پنجم تجاوز مسکو به اوکراین، سرویس اطلاعاتی اوکراین اعلام کرد بلاروس آماده است تا به طور مستقیم به تهاجم نظامی روسیه به کی‌یف ملحق شود.

کد خبر: ۱۲۳۵۱۶
۱۰:۴۸ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

جنگ اوکراین؛ از پیوستن بلاروس به تهاجم روسیه تا کاهش سرعت اشغالگران

دیدارنیوز: بررسی‌های سرویس اطلاعات اوکراین حاکی از آن است که بلاروس خود را آماده می‌کند تا «بطور مستقیم» در تهاجم روسیه به اوکراین «مشارکت» کند.

بلاروس پیش از این نیز به روس‌ها اجازه داده بود که از خاک این کشور برای حمله به اوکراین استفاده کنند و یا از مرز این کشور وارد اوکراین شوند.

پیش از این واشنگتن‌پست نیز به نقل از یک مقام دولتی آمریکا نوشته بود که بلاروس در حمایت از روسیه، قصد اعزام سرباز به اوکراین دارد.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که قرار است روز دوشنبه و در نزدیکی مرز بلاروس، مذاکره میان نمایندگان کی‌یف و مسکو آغاز شود.

اوکراین می‌گوید که روسیه از سرعت حملات کاسته است

ارتش اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد که مسکو در پنجمین روز از حمله به این کشور «سرعت حمله» را کاهش داده است و گمان می‌رود برگزاری مذاکرات در مرز بلاروس دلیل این کار باشد.

ستاد کل ارتش اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اشغالگران روس سرعت حمله را کاهش داده‌اند، اما همچنان در تلاش برای دستیابی به موفقیت در برخی مناطق هستند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی