تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ظرفیت‌های خوزستان در سطح کشور معرفی شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه پتانسیل‌های خوزستان باید در سطح کشور اطلاع رسانی شود، گفت: در تلاش هستیم تا نشاط اجتماعی را در ایام عید نوروز داشته باشیم.

کد خبر: ۱۲۳۴۸۱
۰۸:۴۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

آقارضا فتوحی در نشست برنامه ریزی برای عید نوروز، اظهار کرد: امروز با حضور اعضای کارگروه ستاد سفر ایام نوروز، جلسه‌ای برگزار و در دستگاه‌هایی اجرایی در خصوص موارد موردنظر بحث و برنامه ریزی شد.

وی افزود: با کمک دستگاه‌های اجرایی استان در تلاش هستیم تا نشاط اجتماعی را در ایام عید نوروز داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برنامه ریزی‌های انجام شده به این شکل است که علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های تولیدات استان، تولیدات عشایر و همچنین رسوم، سنت‌های قدیمی مردم و میراث اقوام را به نمایش بگذاریم.

فتوحی عنوان کرد: در این زمینه به دنبال آن هستیم تا با برگزاری نمایشگاه‌هایی در ایام عید نوروز نشاط واقعی را به جامعه تزریق کنیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت یادمان‌های دفاع مقدس توضیح داد: امیدواریم بتوانیم استان را به افرادی که به خوزستان سفر می‌کنند معرفی کنیم و پتانسیل‌های واقعی استان را اطلاع رسانی کنیم.

فتوحی با بیان اینکه پتانسیل‌های خوزستان باید در سطح کشور اطلاع رسانی شود، گفت: مزیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان، آینده اقتصاد خوزستان را رونق می‌دهد و باید این ظرفیت‌ها را به خوبی معرفی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی