تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مشکلات شهر بیدروبه رفع می‌شود

فرماندار اندیمشک گفت: تعامل هماهنگی و همدلی باید بین شهردار و شورای شهر با مسولین شهرستان جهت توسعه و پیشرفت شهر بیدروبه وجود داشته باشد.

کد خبر: ۱۲۳۳۴۹
۰۸:۴۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: بیدروبه دروازه ورودی خوزستان و شهرستان اندیمشک است و از موقعیت جغرافیایی مهمی برخوردار است.

جهانگیری افزود: همواره به شهر بیدروبه توجه ویژه‌ای شده است و در این شهر پروژه‌های بسیار مهمی همچون بیمارستان امام رضا (ع) در جهت ارائه خدمات پزشکی به مردم احداث شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات شهر بیدروبه حل می‌شود گفت: با توجه به دغدغه مردم شهردار و اعضای شورای شهر یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی در این شهر در سال آینده احداث و در اختیار مردمان ولایتمدار این شهر قرار می‌گیرد.

وی گفت: با اجرای طرح جامع آب رسانی که در دست احداث است در سال آینده مشکل تنش آبی شهر بیدروبه و روستا‌های اطراف برطرف می‌شود

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی