تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
به دعوت ورناصری؛ نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا؛

سفر یک روزه هیئتی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حوزه انتخابیه

با پیگیریها و دعوت علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا؛ یک هیات از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت اشتغال مردم منطقه و سر و سامان بخشی به تعاونی‌های مرتبط عازم این حوزه انتخابیه شد.

کد خبر: ۱۲۳۳۲۸
۱۸:۵۳ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

سفر یک روزه هیئتی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حوزه انتخابیه

 

دیدارنیوز ـ خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی نماینده و خدمتگزار شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا: روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ با دعوت دکتر علیرضا ورناصری، نشست ویژه بررسی وضعیت اشتغال و تعاونی‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه با حضور "محمود کریمی بیرانوند" معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراه جمعی از مدیران عالی این وزارتخانه، "‌دکتر رضا فتوحی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، "دکتر ارسلان غمگین" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، "مهندس جلیل کرمی" مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان، "مهندس نقی یحیایی" مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان، "مهندس مرتضی لیریایی" مدیر صندوق کارآفرینی امید استان و جمع دیگری از مدیران هر چهار شهرستان و مدیران بانک‌ها، در سالن اجلاس فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

بر اساس این گزارش دکتر علیرضا ورناصری هدف از دعوت هیئت اعزامی از سوی وزارت محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مشاهدات عینی جهت تصدیق آمار و ارقام مبنی بر انبوه مشکلات و معضلات ناشی از چندین دهه غفلت عنوان کرد و افزود: در دیدار اخیر خود با شخص عالی وزارت، شرحی از شناخت ظرفیت ها، کاستی‌ها و موانع سد راه کارآفرینان حوزه‌ی انتخابیه خدمت وزیر محترم ارائه گردید و انتظار می‌رود متناسب با واقعیت‌هایی که امروز مشاهده گردید همچون: درصد بالای از بیکاری، هدر رفت منابع مالی و عدم حصول نتیجه مطلوب از تقسیم تسهیلات، عدم مناسب سازی تضامین بانکی با شرایط اقتصادی کارآفرینان تصمیمات صحیح و دقیق تری اتخاذ گردد.

علیرضا ورناصری در پایان با اشاره بر تاثیر بسزای دید و بازدید‌ها و جلسات گذشته افزود: صنایع پایین دستی پتروشیمی، کاشت گیاهان دارویی، کشاورزی، قالی بافی، صنایع دستی، فراورده‌های دام و طیور و دیگر ظرفیت از مواردی میباشند که انتظار می‌رود وزارت محترم در معرفی و ترغیب سرمایه گذار در حوزه‌ی انتخابیه ما را به طور ویژه یاری کند.

شایان ذکر است پس از اتمام جلسه و دید و بازدید‌های شهرستان مسجدسلیمان، هیئت اعزامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران استانی از دیگر شهرستان‌های حوزه انتخابیه از جمله اندیکا و لالی بازدید بعمل آوردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی