تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تغییرات عجیب قیمت خودرو‌ها در بازار/ خودرو‌های سایپا ارزان و ایران خودرو گران شدند

در بازار خودروی امروز قیمت خودرو‌های دو خودروساز مسیر متفاوتی در پیش گرفتند و در حالی که بیشتر خودرو‌های پرفروش ایران خودرو افزایش قیمت را تجربه کرد، بیشتر خودرو‌های سایپا کاهش قیمت داشت.

کد خبر: ۱۲۳۲۷۴
۱۳:۳۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

 تغییرات عجیب قیمت خودرو‌ها در بازار

دیدارنیوز ـ بر اساس گزارش میدانی از بازار خودرو امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۲ میلیون تومان رشد قیمت به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ پنج بدون تغییر قیمت همچنان به نرخ ۳۲۳ میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو پارس معمولی هم امروز ۲ میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرده و به ۲۷۹ میلیون تومان رسید. همچنین خودروی دنا که در آخرین روز فعالیت بازار خودرو یعنی پنجشنبه هفته گذشته ۴ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود امروز با یک میلیون تومان عقب نشینی قیمت، بهای آن به ۳۶۶ میلیون تومان رسید.

سمند ال. ایکس هم که دوباره پس از کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت، صعودی شده است و بهای آن امروز به ۲۶۷ میلیون تومان افزایش داشت.

پراید ۱۱۱ امروز تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ ۱۸۶ میلیون تومان معامله می‌شود و پراید ۱۳۱ هم به همین ترتیب و بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است. پراید ۱۵۱، اما در ۳ روز گذشته ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و به نرخ ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است.

تیبا معمولی امروز تغییر قیمت نداشت و با نرخ ۱۷۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و قیمت تیبا دو هم همچنان بدون تغییر قیمت با بهای ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بازار خودرو بدون مشتری ماند | بازار زیر سایه مذاکرات وین | قیمت‌ها در نخستین هفته اسفندماه

ساینا دنده‌ای هم امروز تغییر قیمت نداشته و بهای آن ۱۹۵ میلیون تومان است و کوئیک دنده‌ای هم همچنان با نرخ ۱۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بهای کوئیک آر، اما با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۹۷ میلیون تومان رسیده است.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی