تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
در بازدید از پایانه بار بندر امام خمینی مطرح شد

خاندوزی: کالاهای دپو شده تا اول فروردین تخلیه یا معدوم شوند

وزیر اقتصاد و دارایی در بازدید از پایانه بار بندر امام خمینی دستور داد که کالا‌های رسوبی و دپو شده در این بندرگاه تا اول فروردین ماه باید یا تخلیه و یا معدوم شوند.

کد خبر: ۱۲۳۱۶۶
۱۹:۴۳ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

خاندوزی: کالاهای دپو شده تا اول فروردین تخلیه یا معدوم شوند

دیدارنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی (ره) دستور تخلیه ضربتی کالا‌های رسوبی و دپو شده در گمرک بندر امام خمینی (ره) را صادر کرد.

سید احسان خاندوزی در سفر یک روزه خود به خوزستان از پایانه بار بندر امام خمینی بازدید کرد.

خاندوزی در این بازدید ابتدا با رانندگان حمل کالای اساسی و استراتژیک که ساعت‌های زیادی را در صف سپری می‌کنند گفتگو کرد و پس از شنیدن حرف‌ها و مشکلات آن‌ها دستورات میدانی برای اصلاح برخی روند‌ها را به مدیران حاضر در بازدید صادر کرد.

وزیر اقتصاد همچنین آخرین وضعیت ترخیص این کالا‌ها را رصد و از انبار برنج‌های دپو شده و ذرت‌های آلوده (خوراک دام) که به دلیل مجوز‌های استاندارد امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد، بازدید کرد.

خاندوزی در این بازدید دستور داد که کالا‌های رسوبی و دپو شده در این بندرگاه تا اول فروردین ماه باید یا تخلیه و یا معدوم شوند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی