تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حضور سفیر ایران در اوکراین در محل اسکان دانشجویان

منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین امروز در پناهگاه خوابگاه دانشجویی شماره ۱۳ به عنوان یکی از محل‌های اسکان دانشجویان ایرانی حضور یافت.

کد خبر: ۱۲۳۱۵۳
۱۸:۲۹ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

حضور سفیر ایران در اوکراین در محل اسکان دانشجویان

دیدارنیوز: سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین با حضور در محل اسکان دانشجویان ایرانی در کی یف ضمن بررسی شرایط این شهروندان کشورمان، بیان کرد: اقدامات و پی گیری‌های لازم در حال انجام است و با سفارتخانه‌های لهستان، مجارستان و رومانی برای انتقال امن دانشجویان گفتگو‌ها انجام شده است.

منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین در ادامه تماس‌های میدانی با ایرانیان به ویژه دانشجویان حاضر در کی‌یف امروز در پناهگاه خوابگاه دانشجویی شماره ۱۳ به عنوان یکی از محل‌های اسکان دانشجویان ایرانی حضور یافت و در محیطی صمیمانه به رسیدگی درخواست‌ها و مشکلات آنان پرداخت.

سفیر کشورمان با اشاره به کلیپی که یکی از دانشجویان این خوابگاه تهیه و در آن درخواست حمایت از مسولان وزارت امور خارجه ایران کرده بود از احساس مسولیت این دانشجو تقدیر کرد و اطلاع داد مسولان کشور در همه سطوح با جدیت برای بازگشت امن هموطنان به ایران تلاش می‌کنند.

در این دیدار در پاسخ به درخواست دانشجویان در باره مسیر‌های امن برگشت به خانه، اقدامات انجام شده از سوی سفارت از جمله هماهنگی‌های صورت گرفته با تهران و همچنین با سفارت خانه‌های ایران در لهستان، مجارستان و رومانی و همچنین گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه با وزرای خارجه لهستان و مجارستان بیان شد.

در این دیدار برنامه‌های سفارت به منظور خروج امن دانشجویان از اوکراین مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

سفیر کشورمان تاکید کرد سفارت با تمام توان در کنار هموطنان حاضر و به انجام وظایف مشغول خواهد ماند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی