تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
استاندار خوزستان در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت عنوان کرد؛

شهرستان‌های فاقد پایش تصویری تحت پوشش قرار می‌گیرند/ضرورت تقویت احساس امنیت جامعه

جلسه قرارگاه مقابله با سرقت استان به ریاست دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و با حضور مدیران متولی در استانداری خوزستان برگزارشد. استاندار خوزستان در این جلسه بر ضرورت تقویت احساس امنیت در سطح جامعه و استفاده از تجهیزات نوین در این حوزه تاکید کرد.

کد خبر: ۱۲۳۰۲۳
۱۳:۲۷ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

شهرستان‌های فاقد پایش تصویری تحت پوشش قرار می‌گیرند/ضرورت تقویت احساس امنیت جامعه

به گزارش دیدارنیوز خوزستان|جلسه قرارگاه مقابله با سرقت استان به ریاست دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و با حضور مدیران متولی در استانداری خوزستان برگزارشد. استاندار خوزستان در این جلسه بر ضرورت تقویت احساس امنیت در سطح جامعه و استفاده از تجهیزات نوین در این حوزه تاکید کرد.

وی در این نشست با اشاره به ارتقای سطح امنیت روانی در سطح استان توضیح داد: وقتی احساس امنیت جامعه افزایش یابد منجر به تقویت آسایش جامعه می‌گردد لذا ضرورت دارد با تمهیدات اندیشیده شده محیطی امن، برای خانواده‌ها فراهم آوریم.

استاندار خوزستان با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین به منظور پیشگیری از جرایم مختلف از جمله سرقت اظهار داشت: افزایش سطح امنیت در جامعه نیازمند مجموعه‌ای از اقدامات‌ است که باید در کنار هم سازماندهی شوند هر چند وجود گشت لازم است اما ضرورت دارد از ابزار و تجهیزات نوین و مدرن در این راستا استفاده گردد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری در همه شهرستان‌های استان توضیح داد: شهرستان‌هایی که فاقد پایش تصویری هستند باید در یک زمان‌بندی کوتاه تحت پوشش قرار گیرند.

خلیلیان همچنین بر ضرورت روشنایی پارک‌ها و معابر تاکید کرد.

وی در پایان از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی  تشکر کرد و گفت: در ۲ ماه اخیر اقدامات خوبی از سوی متولیان امر در زمینه برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است که ضرورت دارد این اقدامات استمرار یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی