تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اهدای نشان “حامی” از سوی معاون رئیس جمهور به پتروشیمی بوعلی سینا

کد خبر: ۱۲۳۰۱۷
۱۲:۴۹ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

اهدای نشان “حامی” از سوی معاون رئیس جمهور به پتروشیمی بوعلی سینا

به گزارش دیدارنیوز خوزستان|به مناسبت برپایی سومین نمایشگاه و همایش ملی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، در آیینی با حضور دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و دکتر علی‌عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نشان حامی «حمایت از ساخت داخل» به سیدمحمد احمدزاده مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا اعطا شد.

افزایش سهم داخل در صنعت پتروشیمی

شهرام قنواتی رئیس روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا که به نیابت از مدیرعامل این شرکت، نشان را از معاون اقتصادی رییس جمهور دریافت کرد، اظهار داشت: این نشان به پاس تلاش‌های شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در راستای افزایش سهم داخل در صنعت پتروشیمی اعطا شده است.

وی افزود: در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا پروژه‌های ملی بزرگی مانند واحد پارازایلین که بلندترین برج‌های صنعت پتروشیمی کشور است. و دو کوره را در خود جای داده در دست اقدام بوده. و پروژه‌های دیگری مانند واحد شیرین سازی، مخزن ۲۰۰۱C، تجهیزات هدف و کاتالیست‌ها با اعتماد به متخصصین ایرانی و تماماً توسط شرکت ‌های داخلی به سرانجام رسیده. که در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته. و این شرکت را به یکی از شرکت‌های سرآمد در حمایت از ساخت داخل تبدیل کرده است.
 
نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل

نمایشگاه حمایت ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، نمایشگاهی برخاسته از ‏خلاقیت و اعتقاد به داخلی‌سازی و حضور گسترده‌تر نخبگان جوان ایرانی در عرصه صنعت کشور است.

سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش به مدت ۳ روز از دوم اسفند ماه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

شایان ذکر است کلیه شرکتهای تابعه گروه خلیج فارس. ضمن حضور در این نمایشگاه نسبت به ارائه نیازمندی های خود به تولید کنندگان تجهیزات و شرکت های دانش بنیان از یک سو. و از سوی دیگر کلیه شرکتهای تولیدی دانش بنیان و نوآور و خدماتی فعال در صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته. (پس از اخذ امتیاز رجیستری) زمینه‌های گسترش همکاری‌های متقابل در راستای حمایت از تولید ملی را فراهم می نمایند.
 

اهدای نشان “حامی” از سوی معاون رئیس جمهور به پتروشیمی بوعلی سینا

برچسب ها: پتروشیمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی